Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури
Анотація
У статті розглядаються аспекти розвитку професійної компетентності редактора як викладача української мови і літератури та здійснюється аналіз навичок редактора як суб’єкта сфери педагогічної діяльності. Адже модернізація професійної освіти в Україні неможлива без формування компетентного, висококваліфікованого фахівця-педагога, база знань якого буде відповідати міжнародним вимогам і стандартам якості. За останні роки сукупність видів професійної компетентності викладача постійно поповнюється, сучасна освітня парадигма зорієнтована не тільки на високий рівень знань дидактичного матеріалу, а й на пошук нових методів передачі інформації, що розвиває діапазон всіх потенційних можливостей у системі підготовки майбутнього викладача.
Помітно розширилась і галузь діяльності редактора – це не тільки видавництва, редакції газет і журналів, у поняття «редактор» роботодавець вкладає максимум всього, що потрібно для ефективного функціонування організації, забезпечення випуску видавничої продукції, налагодження зв’язків із громадськістю. Актуальною темою сучасної освіти є усвідомлення проблеми нової моделі навчання, яка ставить за мету формування такого спеціаліста української мови і літератури, рівень підготовки якого поєднує освіченість, професіоналізм, творчі здібності. Перспектива розбудови в Україні суспільства знань вимагає глибокого реформування освітньо-виховної сфери, що має здійснюватися на основі розумного поєднання кращого зарубіжного досвіду з національними традиціями. Користуючись досвідом редакторського фаху, педагог певним чином реформує педагогічну освіту, підвищує результативність комплексу знань студентів, заохочуючи їх до нових підходів до навчання та розвитку власних індивідуальних можливостей. Метою дослідження є визначення принципів професійної компетентності редактора як викладача української мови і літератури.
Завантаження
Посилання
Bilyakovs’ka o . Professional Competence of the Teacher as a Part of Effective Teaching / o . Bilyakovs’ka // Naukovyy visnyk Melitopol’s’koho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu . Seriya : Pedahohika . – S . 229–234.
Bohush A . The Method of Ukrainian Language Teaching of Children in Kindergartens . – Kyyiv: Vydavnychyy Dim «Slovo», 2011 . – 440 s.
Honcharenko S . U . The Ukrainian Pedagogical Dictionary/ Semen Ustymovych Honcharenko . – Kyyiv: Lybid’, 1997 . – 376 s.
Kartava yu . Professional Competence of the Teacher of Ukrainian Language and Literature as a Pedagogical Category / yu . Kartava // Naukovi zapysky [Kirovohrads’koho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Vynnychenka] . Ser . : Pedahohichni nauky . – 2014 . – Vyp . 132 . – S . 285–288.
Nisimchuk A . S . Pedagogy: a Textbook / Andriy Serhiyovych Nisimchuk . – Kyyiv: Atika, 2007 . – 344 s.
Prykhoda ya . An Editor in the System of Social Communications / yaroslava . Prykhoda // Visnyk Knyzhkovoyi palaty . – 2011 . – # 12 . – S . 18–20.
Simonenko L . The Methodical Competence as a Component of Professional Competence of Teachers of Ukrainian Language / L . Simonenko . // Naukovyy visnyk Donbasu . – 2013 . – # 2.
Tymoshyk M . The Content of Editing Concept in the Science on Publishing and Editing / M . Tymoshyk // Derzhava ta rehiony . — 2010 . — # 2 . — S . 232—237.
Ushynskyy K . Pedagogical Anthropology: in Two Chapters / K .D .Ushynskyy// Narodnoe obrazovanye . – 1999 . – #10 . – S . 243–254.
fedorova V . N ., Kyryushkyn D . M . Intersubject Communications / V . N . fedorova, D . M . Kyryushkyn . –M ., 1972 . – 149 s .