Комунікаційна безпека як напрям підготовки фахівців: сутність, зміст компетентностей, перспективи розвитку
Анотація
Мета статті полягає у розкритті компетентнісного підходу щодо формування майбутніх фахівців з комунікаційної безпеки, у розробці перспективних напрямів їхньої кваліфікованої підготовки. Основні результати дослідження відображено у переліку професійних компетентностей спеціалістів у галузі комунікаційної безпеки, який включає здатність до виявлення комунікаційних загроз, особливостей цивілізованого, маніпулятивного і варварського впливу на державному, корпоративному і особистісному рівнях, типів маніпуляторів, різновидів маніпулятивних пасток, маніпулятивних технологій; можливість використання ефективних способів нейтралізації і протидії маніпулятивному впливу; навички організації, планування і реалізації своєї діяльності в умовах інформаційних атак; володіння комунікаційними, організаційними, технічними методами захисту інформації в сучасних інформаційних системах та мережах.
Завантаження
Посилання
Telekritika.ua (2015), “EU has already recruited specialists to counter Russian propaganda”, available at: http://www.telekritika.ua/kontekst/2015-06-05/107864 (accessed: August 16, 2015).
Tyzhden.ua (2015), “The world against the Kremlin propaganda: mythbusters, RT boycott and anti-Colorado stickers”, available at: http://tyzhden.ua/News/135174 (accessed: 08/18/2015).
Depo.ua (2015), “Stets: Latvia and Estonia started fighting against Russian propaganda”, available at: http://www.depo.ua/ukr/svit/stets-latviya-ta-estoniya-rozpochali-borotbu-z-rosiyskoyu-09062015182500 (accessed: 08/18/2015).
Newsru.ua (2014), “To combat Putin's propaganda, the Ministry of Information Policy – Herashchenko”, available at: http://www.newsru.ua/ukraine/30nov2014/ge5 (accessed: 08/15/2015).
Khodan, O. L. (2013), “Competency approach to training of future specialists in higher educational institutions”, Naukovyi Visnyk Uzhhorodskoho Natsionalnoho Universytetu [Scientific Bulletin of Uzhgorod National University], vol. 29, pp. 232–235.
KMU.gov.ua (2015), On approval of the list of branches of knowledge and specialties, to which higher education students are teached, № 266, available at: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248149695 (accessed: 08/15/2015).
Melnichuk, O. S. (Ed.) (1982), Etymological Dictionary of Ukrainian Language: in 7 Vols, vol. 1, Naukova dumka, Kyiv, 634 p.
Dubichynskyi, V. D. (Ed.) (2006), Modern Dictionary of Ukrainian Language: 65,000 Words, VD “Shkola”, Kharkiv, 1008 p.
Busel, V. T. (Ed.) (2005), Great Explanatory Dictionary of Contemporary Ukrainian Language, VTO Perun, Kyiv; Irpin, 1728 pp.
Bebyk, V. M. (2005), Information and Communication Management in a Global Society: Psychology, Technology, Techniques of Public Relations: a Monograph, MAUP, Kyiv, 440 p.
Tykhomyrova, Ye. B. (2001), Public Relations: a Textbook, NMTSVO, Kyiv, 560 p.
Moiseiev, V. A. (2007), Public Relations, Akademvydav, Kyiv, 224 p.
Daniushyna, Yu. V. (2011), “Communicative security in state and business management”, Aktual'nye Problemy Jazykoznanija.Jazyk.Slovesnost'.Kul'tura [Actual Problems of Linguistics. Language. Verbiage. Culture], vol. 1, pp. 71–86.