Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців

  • Ольга Гусак Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики
Ключові слова: зв’язки з громадськістю, комунікація, івент-аналіз

Анотація

У статті розкрито особливості івент-аналізу, специфіку його використання у процесі навчання майбутніх PR-фахівців. Систематизовано теоретичні підходи до визначення суті івент-аналізу, це поняття уточнено у контексті теорії соціальних комунікацій. Також висвітлено результати анкетування студентів спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка щодо значення івент-аналізу в засвоєнні професійних знань та набуття навичок у межах дисципліни «Управління антикризовими комунікаціями». Основні результати дослідження відображено у сформованому переліку переваг застосування івент-аналізу для формування спеціальних (фахових) компетентностей PR-фахівців під час роботи в кризовому контексті. Зокрема, івент-аналіз сприяє плануванню та реалізації успішного кризового реагування на інформаційному та операційному рівнях в умовах надзвичайних ситуацій і конфліктів, здійсненню ефективної посткризової діяльності, профілактиці криз у комунікативному аспекті, глибокому засвоєнню сучасними комунікаторами етичних стандартів. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ольга Гусак, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики

Канд. наук із соц. комунік., доцент

Посилання

Korolko V . H . Public Relations . Scientific framework, Methods, Ppractice: a Manual / V . H . Ko-rolko . – К . : Vydavnychyy dim «Skarby», 2001 . – 400 s.

Moiseyev V . А . Public Relations . Theory and Practice: a Manual / V . A . Moiseyev . – К . : Vira-Р, 1999 . – 375 s .

Pochepcov G . G . Public Relations for Professio-nals / G . G . Pochepcov . – М . : Refl-buk; K . : Vakler, 1999 . – 624 s .

Kurban О . V . Specifics and Peculiarities of Training of PR Pprofessionals for Contemporary Specialized Market / О . V . Kurban // Pedahohichnyy protses: teoriya i praktyka . – Vyp . 4 . – 2014 . – S . 32–35.

Akhremenko А . S . Political Analysis and Prediction: a Manual / А . S . Akhremenko . – М . : Gardariki, 2006 . – 333 s.

Borishpolets К . Methods of Political Studies / К .Borishpolets . – М . : Aspect Press, 2005 . – 221 s.

Tsygankov P . А . International Relations : a Manual / P . А . Tsyhankov . – M . : Novaya shkola, 1996 . – 320 s.

Baranovskiy E . G . Methods of Analysis of International Conflicts / E . G . Baranovskiy, N . N . Vla-dislavleva . – М . : Nauchnaya kniga, 2002 . – 240 s.

Modern Glossary of Ukrainian Language: 65 000 words / [za zah . red . V . V . Dubichyns’koho] . – Kh . : VD «SHKoLA», 2006 . – 1008 s.

Carter L . Event Planning / L . Carter . – AuthorHouse, 2007 . – P . 3.

Simanovskaja o . M . organization of HR events – successful Russian practice / o . M . Simanovskaja . – M .: Vershina, 2007 . – 192 s


Переглядів анотації: 423
Завантажень PDF: 395
Опубліковано
2016-12-22
Як цитувати
Гусак, О. (2016). Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців. Інтегровані комунікації, (2), 21-25. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2016.2.3
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю