Принципи крос-медіа у політичній журналістиці

  • Тарас Полковенко Київський університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: політична журналістика, крос-медіа, журналістський матеріал, читацька аудиторія

Анотація

У статті розглядаються перспективи крос-медіа у галузі політичної журналістики та позиціонування відповідних публікацій у сучасних ЗМІ. Акцентовано на психологічних аспектах сприйняття матеріалів політичної журналістики читацькою аудиторією. Представлено базовий опис медійних інструментів для вдосконалення журналістських публікацій політичного змісту. У галузі політичної інформації все активніше відбувається перехід від традиційних до новітніх форм інформаційного обміну, в яких пріоритетними стають комунікації, засновані на технологічних механізмах. У різних країнах світу інформаційне середовище модифікується з урахуванням нових технологій, які поступово переходять і в український інформаційний простір. Фактично в журналістиці відбувається перехід у епоху крос-медіа. У тексті статті, окрім загальноприйнятого визначення «крос-медіа – це здатність поширювати інформацію в переконливому, корисному для користувача і візуально привабливому вигляді за допомогою різних засобів комунікації та на різних платформах», запропоновано альтернативне визначення для ліпшого розуміння цього інформаційного феномену. Потреба в дослідженні крос-медіа у галузі політичної журналістики пов’язана із загальним переформуванням українського інформаційного простору в крос-медійний варіант. Результати дослідження придатні для використання у формі доповнення журналістського лекторію в освітніх закладах, а також і для практичного застосування в роботі молодих журналістів, рекламістів і видавців.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Тарас Полковенко, Київський університет імені Бориса Грінченка

Канд. філол. наук, доц. кафедри видавничої справи Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Behmer, M. & Müller, H. (2013), “Warum crossmedial arbeiten?”, Innovation in den Medien, Verlag Dr. Gabriele Hooffacker, Munich, pp. 24–39.

Brüggemann, M. (2004), “Jetzt erst recht: Crossmediale Strategies for journalistic qualitative verbs”, Gute Seiten – Schlechte Seiten: Qualität in der Onlinekommunikation, Reinhard Fischer, Munich, pp. 222–233.

Hohlfeld, R., Müller, P., Richter, A. & Zacher, F. (Hrsg.) (2010), “Publizistische Qualität in neuen Öffentlichkeiten”, Crossmedia. Wer Bleibt Auf der Strecke?, Lit., Berlin, pp. 20–36.

Köhler-Noak, C. (2011), “Entwicklung von Crossmedia in Deutschland”, Marketing-Börse, available at: http://www. marketing-boerse.de/Fachartikel/details/Entwicklung-von-Crossmedia-in-Deutschland/31861 (accessed: 2018).

Luzan, A. (2011), “Political sphere”, Political Encyclopedia, in Levenets, Yu. & Shapoval, Yu. (Eds.), Parliamentary Publishing House, Kyiv.

Beletska, A. (2016), “Relevance of the research of mass emotions in social communications for comprehension of mass information product as the unity of mass information, mass interpretation and massive emotions”, Naukovi Zapysky Instytutu Zhurnalistyky [Scientific Notes of Institute of Journalism], no. 21.

Vladymyrov, V. (2003), Journalism, Person, Society: a Problem of Understanding, National Taras Shevchenko University of Kyiv, 210 p.

Zemlyanova, L. M. (2010), “Discussing the problems of social responsibility of mass media in contemporary foreign communicativistics”, Electronic Journal “Mediascope”, Moscow State University, available at: http://www.mediascope.ru/?q=node/659 (accessed: 2018).

Ivanov, D. (2004), “Society as a virtual reality”, Informacionnoe Obshhestvo [Information Society], OOO “Izd-vo AST”.

Ivanov, V. (2010), The General Theories of Mass Communication and Journalism: a Textbook, in Rizun, V. V. (Ed.), Tsentr Vilnoi Presy, Akademiia Ukrainskoi Presy, 257 p.

Noel-Neuman, E. (2007), “Public opinion”, Social and Political Journalism. Mass Communication: Media Encyclopedia, in Ivanov, V. F. (Ed.), AUP, CVP, Kyiv.

Pocheptsov, G. G. (1995), Imigemaker Public Relations for Politicians and Businessmen, Kiev.

Radomska, L. A. (2014), “Complex education with a borrowed prepositional component”, Naukovi Zapysky Berdianskoho Natsionalnoho Pedahohichnoho Universytetu [Scientific Notes of Berdyansk National Pedagogical University], no. 4, available at: https://www.epravda.com.ua/news/2018/12/12/643528/.

Rizun, V. V. (2003), Masses, VPC Kyiv University, Kyiv, 118 p.

Serazhym, K. (2002), Discourse As a Sociolinguistic Phenomenon: Methodology, Architectonics, Variability, Kyiv, 580 p.


Переглядів анотації: 572
Завантажень PDF: 250
Опубліковано
2018-10-31
Як цитувати
Полковенко, Т. (2018). Принципи крос-медіа у політичній журналістиці. Інтегровані комунікації, (5), 28-32. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2018.5.2
Розділ
Теорія і практика журналістики