КНИЖКА-ІГРАШКА ЯК ПЕРСПЕКТИВНИЙ ВИДАВНИЧИЙ ПРОДУКТ НА СУЧАСНОМУ КНИЖКОВОМУ РИНКУ

  • Maryna Kononenko Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

У статті досліджено особливості концептуального підходу до створення та функціонування книжки-іграшки на теренах сучасного книговидавничого ринку. Розглянуто основні вимоги та принципи подачі текстового та візуального матеріалу у представлених виданнях. Досліджено технічні особливості верстання відповідно до законодавчо-нормативних актів та особливостей сприйняття читацької аудиторії. Розкрито функціональні характеристики виховання та ігрових мотивів у книжці-іграшці. З’ясовано, що як продукт інтеграції, книжка-іграшка є результатом мистецьких і технічно-виробничих процесів з утворенням цілісної, багатофункціональної книжково-ігрової системи; призначена для наймолодшої дитячої читацької аудиторії та відповідає фізіологічним, розумовим, естетичним потребам юного читача; як інтеграційна технологія, ігрова дитяча книжка є інструментарієм удосконалення педагогічного процесу з впровадження певних
знань і практичних завдань у процес розваг, навчання, розвитку, соціалізації дитини у суспільств, шляхом активізації всіх сприймаючих інформаційних каналів дитини раціональними засобами (функціонально-комунікативні характеристики конструкції ігрової книжки, специфічність інформаційно-знакової структури мови, інтерактивність процесів сприйняття інформації). Таким чином, книжка-іграшка як модель інтеграції є цілісним багатофункціональним інформаційно-ігровим освітнім комплексом з вищою формою взаємодії всіх її складників – інформаційних, конструктивних, естетичних, семантичних, які сприяють подоланню фрагментарності та мозаїчності знань дитини, оволодінню комплексом життєвих цінностей, формуванню системно-цілісного погляду на світ. Застосовано перелік порад та принципів для популяризації літератури та культури серед наймолодшої категорії читачів, розвитку їх смаків та вподобань через нестандартну форму подачі текстового та ілюстративного матеріалу.

DOI: https://doi.org/10.28925/2524-2644.2018.4.13

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Maryna Kononenko, Київський університет імені Бориса Грінченка

студентка ІV курсу
Інституту журналістики
Київського університету імені бориса грінченка

Посилання

Piccock, J. (2002), Publishing Business, Ecom, Moscow. 422 p.

Kasyanenko, K. M. (2013), “Toy-book as an integration model”, Kultura i Suchasnist [Culture and the Present], no. 1, pp. 166–171.

Ogar, E. I. (2002), The Children’s Book: Problems of Publishing Training, AzArt, Lviv, 160 p.

Dzubishina-Melnik, N. Ya. (1992), “Art style and language of works for children”, Kultura Slova [Culture of the Word], Science. Opinion, Kyiv, no. 42, pp. 85–90.

Valuev, B. V. (1976), Architecture of the Book, Art, Kyiv, 212 p.

The State Committee for Technical Regulation and Consumer Policy of Ukraine (2007), DSTU 4861: Edition.

Background Information, Kyiv, 44 p.

The State Committee for Technical Regulation and

Consumer Policy of Ukraine (1997), GSTU 29.6-2002:

Publications for Children: Polygraphic Performance. General

Technical Requirements, Kyiv.

Fitl, L.V. (2014), “Popularization of edition by the means of book design”, Ukrainskyi Informatsiinyi Prostir: Naukovyi Zhurnal [Ukrainian Information Space: Scientific Journal], no. 2, KNUCiM, Kyiv, 380 p.

Bondar, H. F. (2010), Justification of the Structure

of Intellectualized System of Management of Public-Private Partnerships, KhNU, Khmelnitsky, 216 p.

The State Committee for Technical Regulation and Consumer Policy of Ukraine (1997), GOST 5773–90. Books and Magazines Editions. Formats, Kyiv.

The State Committee for Technical Regulation and Consumer Policy of Ukraine (2001), GOST 29.5–2001. Book Editions. Polygraphic Production. General Technical Requirements: For Replacement of OST 29.62–86, Kyiv, 11 p.

The State Committee for Technical Regulation and Consumer Policy of Ukraine (1997), GSTU 29.6–2002. Editions for Children: Polygraphic Production. General Technical Requirements, Kyiv.


Переглядів анотації: 128
Завантажень PDF: 176
Опубліковано
2019-02-07
Як цитувати
Kononenko, M. (2019). КНИЖКА-ІГРАШКА ЯК ПЕРСПЕКТИВНИЙ ВИДАВНИЧИЙ ПРОДУКТ НА СУЧАСНОМУ КНИЖКОВОМУ РИНКУ. Інтегровані комунікації, (4). вилучено із https://intcom.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/86
Розділ
Наукові розвідки студентів