Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування)

  • Лариса Масімова Київський університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: освітній процес, фахівці з видавничої справи та редагування, професійно-орієнтовані ділові ігри, виставка-ярмарок видавничих проектів, спонсоринг

Анотація

У статті представлено форми та методи залучення представників роботодавців до освітнього процесу на прикладі навчання фахівців з видавничої справи та редагування. Дослідження передбачало також аналіз методики підготовки та проведення занять і пошук нестандартних форм співпраці з практиками. У результаті встановлено, що існують різні види залучення представників роботодавців до освітнього процесу: на постійній основі; разове запрошення фахівця для передачі професійного досвіду студентам. Доведено, що у роботі зі студентами та представниками роботодавця необхідно дотримуватися методики підготовки разових заходів. Виявлено результативні форми включення фахівців-практиків в освітній процес: лекції-бесіди, пресконференції, професійно-орієнтовані ділові ігри, майстер-класи тощо. Також акцентується увага на нетрадиційних способах взаємодії з представниками роботодавців: виставка-ярмарок видавничих проектів, спонсоринг.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Лариса Масімова, Київський університет імені Бориса Грінченка

канд. наук із соц. комунік., доцент, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Bylyna Yu . L . features of formation of professional competency of future specialists in publishing and editing/ yu . Bylyna // Imidzh suchasnogo pedagoga . – 2013 . – No10 . – P . 6–8 . – (Ukr).

Bylyna Yu . L . formation of informational competency of future specialists in publishing and editing using interactive teaching method CASE-STUDy [Electronic resource] / yu . Bylyna// Inzhenerni ta osvitni tehnologii v elektrotehnichnyh i kompyuternyh systemah . – 2013 . – No 4 . – P . 40–46 . – Reference: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/itot_2013_4_7.pdf . – Accessed: 13 .12 .2016 . – (Ukr).

Vidomenko D . D . Essence of professional competency of future specialists in publishing and editing [Electronic resource] // Pedagogika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyschiy i zagalnoosvitniy shkolah . – 2014 . – Issue 34 . – P . 100–106 . – Reference: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pfto_2014_34_16.pdf . – Accessed: 13 .12 . 2016 . – (Ukr).

Solyanyk A . A . (2011) . Preparation of specialists for the book industry of Ukraine: traditions and innovations [Electronic resource] / A . A . Solyanyk// Visnyk Kharkivskoyi derzhavnoyi akademiy i kultury . – 2011 . – Issue 32 . – P .116-125 . – Reference: http://nbuv .gov .ua/jpdf/hak_2011_32_13.pdf . – Accessed: 13 .12 .2016 . – (Ukr).

Masimova L . G . formation of professional competencies of a specialist in publishing and editing in the process of work at a visual mass media text [Electronic resource] / L . Masimova // Pedagogichniy process: teoriya i praktyka . – 2015 . – Issue 1–2 . – P . 111–115 . – Reference: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_1-2_25 .– Accessed: 13 .12 .2016 . – (Ukr).

Levchuk o . M . Editorial positions in the times of informational specialization [Electronic resource] / o . Levchuk // Tehnologiya i tehnika drukarstva . – 2013 . – Issue 1 . – P . 112–121 . – Reference: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2013_1_14 . – Accessed: 13 .12 .2016 . – (Ukr).

Prylypko S . M . Modern innovational approaches in the study process [Electronic resource] / S . Prylypko // Pravo ta innovatsiyne suspilstvo . – 2013 . – No1 . – Reference: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pric_2013_1_14. – Accessed: 13 .12 .2016 . – (Ukr).

Butenko T . o . formation of communicative competency of experts in the process of managerial preparation [Electronic resource] / T . o . Butenko, S . M . Reznik // Naukovi pratsi Chornomorskogo derzhavnogo universytetu imeni Petra Mohyly . Series: Pedagogy . – 2009 . – Vol . 108 . – Issue 95 . – P . 95–99 . – Reference: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2009_108_95_20.– Accessed: 13 .12 .2016 . – (Ukr).

Kotenko T . M . Training as a method of stirring-up of studies in high school [Electronic resource] / T . M . Kotenko // Naukovi pratsi Kirovogradskogo natsionalnogo tehnichnogo universytetu . – Economics . – 2009 . – Issue 16(2) . – P . 143–147 . – Reference: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2009_16(2)__25 .–Accessed: 13 .12 .2016 . – (Ukr).

Chadayeva K . yu . Innovations in education: theoretic and methodological basis of studying motivation in high school [Electronic resource] / K . yu . Chadayeva // Visnyk Kharkivskoyi derzhavnoyi akademiyi dyzainu i mystetstv . – Series Arts, Architecture . – 2013 . – No 2 . – P . 51–52 . – Reference: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2013_2_17. – Accessed: 13 .12 .2016 . – (Ukr) .

Bystrova Yu .V . Innovational methods of educations in the high school of Ukraine [Electronic resource] / Yu .V . Bystrova // Pravo ta innovatsiyne suspilstvo . – 2015 . – No1 . – P . 27–33 . – Reference: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pric_2015_1_5 . – Accessed: 13 .12 .2016 . – (Ukr).

Butenko T .О. Active methods of learning in formation of communicative competency of students / T .o . Butenko // Pedagogika, psyhologiya ta medyko-biologichni problemy fizychnogo vyhovannya i sportu . – Kharkiv: HDADM (XXIII) . – 2009 . – No11 . – P . 6–9.


Переглядів анотації: 818
Завантажень PDF: 436
Опубліковано
2016-12-22
Як цитувати
Масімова, Л. (2016). Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування). Інтегровані комунікації, (2), 53-58. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2016.2.9
Розділ
Видавнича справа та редагування