Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі

  • Софія Курбан Київський університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: гендерні стереотипи, рекламна комунікація, реклама, український рекламний простір

Анотація

Проблема репрезентації гендерних стереотипів у сучасній рекламній комунікації є актуальною і малодослідженою у нашій країні. Окрім того, вона зачіпає етичні аспекти стосунків статей, а також може уповільнювати розвиток суспільства. У пропонованій статті робиться спроба частково класифікувати і проаналізувати прояви гендерних стереотипів в українському рекламному просторі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Софія Курбан, Київський університет імені Бориса Грінченка

аспірантка Інституту журналістки Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Ageev V . S . Psychological and Social functions of Sex-Role Stereotypes / V . S . Ageev // Henderni stereotypy ta stavlennya hromads’kosti do hendernykh problem v ukrayins’komu suspil’stvi – Kyiv : Instytut sotsiolohiyi NAN Ukrayiny, 2007 . – S . 4–5

Adler A . To Understand the Nature of Man . / A . Adler . – St . Petersburg, 1997 . – 256 s.

. Andreeva G .M . Social Psychology : [textbook] / G .M . Andreeva . – Moskva : Aspekt Press, 2001 . – 384 s.

Weininger o . Sex and Character: fundamental Research: [per . s nem .] / o . Weininger . – Moskva : Terra, 1992 . – 480 s.

Kapska A .y . Social Pedagogy : [Textbook] / A . y . Kapska . – Kyiv, 2011 . – 488 s.

Kircheva N . S . Gender Stereotypes in Adverti-sing / N . S . Kircheva // Humanitarnyy visnyk Zaporiz’koyi derzhavnoyi inzhenernoyi akademiyi . – 2005 . – Vyp . 23 . – S . 116–124.

Kon I . S . Sociology of Personality / I . S . Kon . – Moskva : Politizdat, 1967 . – 383 s.

Kocharian A . S . Person and Gender Role: a Symptom of Masculinity / femininity in Health and Disease / A .S . Kocharian . – Kh . : osnova, 1996 . – 127 s.

Koshkalda o . Gender Stereotypes in Advertising: the Theoretical Principles of functioning // Informatsiyne suspil’stvo . – 2013 . – Vyp . 17 . – S . 72–74.

Kravchenko E . I . A Man and a Woman: a Look Through the Ads (Sociological Mosaic of Erwin Hoffmann) / E .I . Kravchenko // Sotsis . – 1993 . – No 2 . – S . 117–131.

Harris R . Psychology of Mass Communication / Richard Harris . – St . Petersburg, 2003 . – 448 s.

Martsenyuk T . o . Gender Stereotypes of outdoor Advertising (the Case of the Kyiv Podil) / T .o .Martsenyuk, o .A . Rozhdestvens’ka // Naukovy zap . NaUKMA . Ser .Sotsiol . nauky . – 2009 . – T . 96 . – S . 82–88.

The Site TM «Lux» . [Website] . – [2016, PAT «Mondelis Ukrayina»] . – Reference: http://new .lux .ua/.

Stelmakh B .Sexism in the Media and Advertising: the Modern Ukraine [Electronic source] . – [Kyiv: Ukrayins’kyy Resursnyy tsentr HURT 1995–2016] . – Reference: http://gurt .org .ua/news/recent/18702/.

Shvedova N .A . Just About the Complex Thing: Gender Education [Text] / Shvedova N .A .; otv .red . T .yu . Zabelina . – Moskva : Antikva, 2002 .


Переглядів анотації: 652
Завантажень PDF: 1286
Опубліковано
2016-12-22
Як цитувати
Курбан, С. (2016). Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі. Інтегровані комунікації, (2), 31-36. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2016.2.5
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю