КОМУНІКАЦІЙНИЙ ФУНКЦІОНАЛ ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛІВ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ІВЕНТІВ

  • Тетяна Бондаренко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Ключові слова: івент, івент-технології, телеграм-канал, клауд-месенджер, комунікаційний функціонал, медіа, соцмережі.

Анотація

Розвідку присвячено дослідженню комунікаційного функціоналу телеграм-каналів, що варто використовувати для організації освітніх івентів. Зосереджено увагу на перевагах клауд-месенджера, а також на його загрозах, що інтенсифіковані на тлі ІПСО. Мета дослідження полягає в з’ясуванні технічних аспектів функціювання телеграм-каналів, окресленні принципів їх наповнення в контексті організації освітніх івентів. Використано аналітико-синтетичний метод для з’ясування стану наукового опрацювання проблеми, окреслення природи основних термінів. Метод синтезу й узагальнення оптимізували теоретичний виклад. Метод спостереження та аналізу інформаційних продуктів використано для оцінювання контенту освітнього телеграм-каналу. Комунікаційний функціонал телеграм-каналу диференційовано за двома типами: базовий і додатковий. У межах кожного деталізовано інструменти, що можна використовувати під час наповнення власного телеграм-каналу, зокрема на освітню тематику. Удокладнено такий функціонал месенджера: базовий (комунікація в телеграм-чатах; надсилання текстових, голосових і відеосповіщень; синхронізація контенту); додатковий (створення чат-ботів, закритих або відкритих груп і каналів; блокування; автоматичне видалення акаунту; реєстрація в телеграмі кількох акаунтів; заплановане в часі надсилання повідомлень; беззвучне надсилання повідомлень; самознищення контенту; сортування сповіщень за теками; пошук відео та gif-файлів; закріплення сповіщень угорі чату; вимкнення повідомлень від надокучливого абонента; оформлення тексту; використання хештегів). Телеграм – кросплатформений клауд-месенджер, який володіє потужним та унікальним комунікаційно-інформаційним потенціалом, швидко еволюціонував від платформи для спілкування до полісервісного майданчика, де сконцентровані численні ресурси, що дають змогу користувачеві організовувати освітні івенти та споживати й продукувати інформацію.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Тетяна Бондаренко, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри журналістики, реклами та PR-технологій
Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

After the start of the war, Ukrainians began to spend eight times more time on Telegram. Avaiable at: http://surl.li/gymve (accessed 12.03.2024).

Balashova, L. (2021). TikTok grew by 500%, Facebook’s results are more modest. The Ukrainian audience of social networks has increased by 7 million people – GlobalLogic research. Avaiable at: https://bit.ly/3WmKb7v (accessed 12.03.2024).

Bogatu, S. I. (2021). Possibilities of using the Telegram social network in educational activities during distance learning. Avaiable at: https://bit.ly/3WmKb7v (accessed 12.04.2024).

Butyrina, M. V. (2020). Telegram channel as a meta-media: communication features. Social communications: strategic interaction and mutual influence: materials of the All- Ukrainian scientific and practical conference. Zaporizhzhia, pp. 54–59.

How hashtags work in different social networks. Avaiable at: https://bit.ly/3I2OaSf (accessed 12.03.2024).

Ilyuk, K., Sapolovych, E., Ryaboshtan, I. (2022). «Now we will live to the fullest!». How and why Russia has created a Telegram channels network for the occupied territories of Ukraine. Avaiable at: https://bit.ly/3VmpwiD (accessed 04.04.2024).

Korenkov, O. (2017). Telegram as a new media platform for the Islamic State. Bulletin of Lviv University, 26, pp.120–131.

Matvienko, Yu. (2023). The use of immersive technologies in modern conditions of the organization of the educational process. The 5th International scientific and practical conference «Prospects of modern science and education», Sweden, February 07-10, pp. 419–422.

Nikitenko, E. V. & Ometsynska, N. V. (2021). Search system for media content in the Telegram messenger. Mathematical machines and systems, 1, pp. 42–51.

Pavlovsky, A. (2020). Being prompt and close to the audience is one of the components of a successful Telegram channel. Avaiable at: https://bit.ly/3Ws3FaM (accessed 04.20.2024).

Petrova, I. (2019). Event management: educational trends. Avaiable at: http://surl.li/tiyai (accessed 15.03.2024).

Saliy, S. (2021). About the importance of structuring information in the Telegram channel. Avaiable at: https://bit.ly/3GmdXE1 (accessed 04.12.2024).

Strategy for the development of higher education in Ukraine for 2022-2032. Avaiable at: http://surl.li/ekgsf (accessed 12.03.2024).

Vodolazska, T. V. & Ustymenko, T. A. (2023). WOW-effect in adult education: from the practice of educational events. The image of a modern teacher, 6 (213), pp. 31–36.

Yakub, I. (2020). What are hashtags and reposts? How exactly do they work in social networks? Avaiable at: https://bit.ly/3YSqbv6 (accessed 04.04.2024).


Переглядів анотації: 92
Завантажень PDF: 32
Опубліковано
2024-07-18
Як цитувати
Бондаренко, Т. (2024). КОМУНІКАЦІЙНИЙ ФУНКЦІОНАЛ ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛІВ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ІВЕНТІВ. Інтегровані комунікації, (1 (17), 70-77. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2024.178
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю