Реклама та PR у державній сфері: методичні аспекти викладання

  • Олена Морозова Київський університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: реклама та PR, державне управління, професійні компетенції, методи викладання

Анотація

У статті розглянуто питання формування професійних компетенцій у студентів, які опановують дисципліну «PR в державному управлінні»: розуміння специфіки комунікації з цільовими аудиторіями, функцій органів державної влади та формування позитивного образу органів державного управління за допомогою висвітлення їхньої діяльності. Представлено основну проблематику щодо викладання PR в органах державного управління у вищій школі, пов’язану з відмінностями між функціонуванням державного та комерційного секторів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олена Морозова, Київський університет імені Бориса Грінченка
Кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка  

Посилання

Zernetska, O. V. (1999), Global Development of Mass Communication Systems and International Relations, Osvita, Kyiv, 351 p.

Ivanov, V. F. (2010), Basic Theories of Mass Communication and Journalism: a Study Guide, Center of the Free Press, Kyiv. 258 p.

Reznik, V. S. (2021), «Trust in the institutions of state power and assessment of its efforts in countering the pandemic: dynamics and state», in Stepanenko V. (Ed.), Social Consequences of the Pandemic: Sociological Aspects, Kyiv, November 12, Kyiv, pp. 45–50.

Rizun, V. V. & Skotnikova, T. V. (2008), Research Methods in Journalism Studies: a Textbook, 2nd ed., Presa Ukrajiny, Kyiv, 144 p.

Bryant, J. & Love, C. (1996), «Entertainment as the driver of new information technology», in Dholakia, R. R., Mundorf, N. & Dholakia N. (Eds.), New Infotainment technologies іn the home: Demand-side perspectives, Erlbaum, Mahwah, NJ, pp. 35–58.

Gerbner, G., Gross, L., Morgan, M. & Signorielli, N. (1994), «Growing up with television: The cultivation perspective», in Bryant, J. & Zillmann, D. (Eds.), Media effects: Advances in theory and research, Erlbaum, Hillsdale, NJ, pp. 17–41.

Hawkins, R. P. & Pingree, S. (1990), Divergent psychological processes in constructing social reality from mass media content, in Signorielli, N. & Morgan, M. (Eds.), Cultivation analysis: New directions in media effects research, Sage, Newbury Park, CA, pp. 35–50.

Higgins, E. T. & King, G. (1981), Accessibility of social constructs: Information processing consequences of individual and contextual variability, In Cantor, N. & Kihlstrom, J. (Eds.), Personality, cognition, and social interaction, Erlbaum, Hillsdale, NJ, pp. 69–122.

Iyengar, S. & Kinder, D. R. (1987), News that Matters, University of Chicago Press, Chicago, 216 p.

Morgan, M. (1983), «Symbolic victimization and real world fear». Human Communication Research, no. 9, pp. 146–157.

Potter, W. J. (1994), Cultivation Theory and Research: a Methodological Critique, Association for Education in Journalism and Mass Communication, Columbia, SC, 147 p.


Переглядів анотації: 65
Завантажень PDF: 26
Опубліковано
2022-12-22
Як цитувати
Морозова, О. (2022). Реклама та PR у державній сфері: методичні аспекти викладання. Інтегровані комунікації, (2 (14), 26-31. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.2-14.5
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю