Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки

  • Тетяна Єжижанська Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
Ключові слова: корпоративні комунікації, повідомлення, цільова аудиторія, цінності, цМеми (ціннісні меми), установки, ціннісні моделі, спіральна динаміка

Анотація

У статті досліджуються особливості ціннісного підходу до комунікації з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки. Розглядаються підходи до налагодження корпоративної комунікації за допомогою спіральної динаміки; пояснюється, що парадигма мислення, ціннісні установки є певними фільтрами, через які проходять повідомлення компанії; визначаються особливості комунікаційного процесу для кожного типу адресатів відповідно до теорії спіральної динаміки. Використання ціннісного підходу до сегментування громадськості організації, в основу якого покладено теорію спіральної динаміки, дає змогу ширше подивитися на проблему ефективності корпоративних комунікацій. Саме на ціннісних мемах (цМемах) повинна будуватися комунікація компанії зі своїми цільовими аудиторіями, саме у такі парадигми цінностей повинні вписуватися повідомлення компанії. Отже, теорія спіральної динаміки дає можливість зрозуміти проблеми ефективності комунікації у різних сферах, зокрема у сфері зв’язків із громадськістю.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Тетяна Єжижанська, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Викладач кафедри видавничої справи та редагування

Посилання

Korolko, V. G. (2001), Principles of Public Relations, Refl-book, Moscow; Vakler, Kiev, 528 p.

Silver, N. (2015), The Signal and the Noise: Why So Many Predictions Fail – But Some Don’t, KoLibri; Azbuka-Attikus, Moscow, 608 p.

Pillay, S. (2014), Which Messages Go Viral and Which Ones Don’t, HBR [Harvard Business Review], available at: https://hbr.org/2014/04/which-messages-go-viral-and-which-ones-dont (accessed: June 13, 2013).

Krainikova, T. S. (2014), Culture of Media Consumption in Ukraine: From Consularism to Procymerism: a Monograph, Luksar, Boryspil, 371 p.

Beck, D. E. & Cowan, C.K. (2010), Spiral Dynamics. Managing Values, Leadership and Changes in the 21st Century, The Open World, Best Business Books, Moscow, 424 p.

Maslow, A. (1999), “A theory of human motivation”, Motivacija i Lichnost' [Motivation and Personality],Eurasia, St. Petersburg, pp. 77–105.

Pekar, V. A. (2015), Multicolored Management. Evolution of Thinking, Leadership and Management, Euroindex, Kiev, 184 p.

Inglehart, R. &Welzel, C. (2011), Modernization, Cultural Change and Democracy: The Human Development Sequence, Novoje izdatelstvo, Moscow, 464 p.

Shvarts, S. (2009), “Three approaches to measuring cultures”, Modernization of Economy and Globalization: in 3 Books, Izd. dom GU-VShJe, Moscow, Book 1, pp. 277–281.

Schwartz, S. H. (2008), Cultural Value Orientations: Nature and Implications of National Differences, Higher School of Economics Publishing House, State University, Moscow.

Rokeach, M. (1973), “The nature of human values”, Free Press, New York, pp. 120–121.


Переглядів анотації: 259
Завантажень PDF: 315
Опубліковано
2016-09-29
Як цитувати
Єжижанська, Т. (2016). Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки. Інтегровані комунікації, (1), 28-35. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2016.1.5
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю