Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки
Анотація
У статті досліджуються особливості ціннісного підходу до комунікації з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки. Розглядаються підходи до налагодження корпоративної комунікації за допомогою спіральної динаміки; пояснюється, що парадигма мислення, ціннісні установки є певними фільтрами, через які проходять повідомлення компанії; визначаються особливості комунікаційного процесу для кожного типу адресатів відповідно до теорії спіральної динаміки. Використання ціннісного підходу до сегментування громадськості організації, в основу якого покладено теорію спіральної динаміки, дає змогу ширше подивитися на проблему ефективності корпоративних комунікацій. Саме на ціннісних мемах (цМемах) повинна будуватися комунікація компанії зі своїми цільовими аудиторіями, саме у такі парадигми цінностей повинні вписуватися повідомлення компанії. Отже, теорія спіральної динаміки дає можливість зрозуміти проблеми ефективності комунікації у різних сферах, зокрема у сфері зв’язків із громадськістю.
Завантаження
Посилання
Korolko, V. G. (2001), Principles of Public Relations, Refl-book, Moscow; Vakler, Kiev, 528 p.
Silver, N. (2015), The Signal and the Noise: Why So Many Predictions Fail – But Some Don’t, KoLibri; Azbuka-Attikus, Moscow, 608 p.
Pillay, S. (2014), Which Messages Go Viral and Which Ones Don’t, HBR [Harvard Business Review], available at: https://hbr.org/2014/04/which-messages-go-viral-and-which-ones-dont (accessed: June 13, 2013).
Krainikova, T. S. (2014), Culture of Media Consumption in Ukraine: From Consularism to Procymerism: a Monograph, Luksar, Boryspil, 371 p.
Beck, D. E. & Cowan, C.K. (2010), Spiral Dynamics. Managing Values, Leadership and Changes in the 21st Century, The Open World, Best Business Books, Moscow, 424 p.
Maslow, A. (1999), “A theory of human motivation”, Motivacija i Lichnost' [Motivation and Personality],Eurasia, St. Petersburg, pp. 77–105.
Pekar, V. A. (2015), Multicolored Management. Evolution of Thinking, Leadership and Management, Euroindex, Kiev, 184 p.
Inglehart, R. &Welzel, C. (2011), Modernization, Cultural Change and Democracy: The Human Development Sequence, Novoje izdatelstvo, Moscow, 464 p.
Shvarts, S. (2009), “Three approaches to measuring cultures”, Modernization of Economy and Globalization: in 3 Books, Izd. dom GU-VShJe, Moscow, Book 1, pp. 277–281.
Schwartz, S. H. (2008), Cultural Value Orientations: Nature and Implications of National Differences, Higher School of Economics Publishing House, State University, Moscow.
Rokeach, M. (1973), “The nature of human values”, Free Press, New York, pp. 120–121.