ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІА У НАВЧАННІ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ
Анотація
Усе більше мультимедіа у різних їх типах та формах стають невід’ємною складовою частиною навчання для дітей та дітей з особливими освітніми потребами (ООП). Адже мультимедійні елементи забезпечують легкість, наочність викладеного матеріалу, розвивають навички повноцінної взаємодії дітей з допомогою спеціальних засобів та якісного новітнього програмного забезпечення, покращують пам’ять та надають відчуття захопленості предметом, що і є їх першочерговим завданням.
До питань розвитку мультимедіа сьогодні, особливо у контексті ігрових мультимедіа, що застосовуються для дітей, все більше звертаються фахівці та дослідники цієї сфери діяльності у наукових публікаціях, проте наразі немає ґрунтовного дослідження, в якому розглядаються як питання мультимедіа для дітей, що навчаються за традиційною програмою, так і за інклюзивною, а також дослідження, що подає вимоги до мультимедійного контенту таких видань і яке викладено у цій роботі.
У статті досліджено методи впливу мультимедіа на дитячу аудиторію та способи покращення взаємодії з дітьми завдяки новітнім медіа загалом. Наведено класифікацію типів медіа, що найчастіше застосовуються на етапі навчання. Звернено увагу на питання якості мультимедіа та мультимедійного контенту в контексті цих видань. Обравши метою дослідження аналіз основних елементів мультимедіа та оцінку ефективності їх застосування, із використанням методів аналізу та синтезу, індукції та дедукції і порівняння, було ґрунтовно досліджено мультимедіа та мультимедійні елементи електронних видань у сучасній Мережі, виявлено та запропоновано класифікацію тих мультимедіа, що становлять найбільший інтерес для дітей та розглянуто мультимедіа щодо їхньої якості. Наголошено на спеціальній підготовці мультимедіа фахівцями із спеціальними знаннями та уміннями, які забезпечать як досконалість їх наповнення, так і форми відображення.
Завантаження
Посилання
Josan, O. E. (2011). Vykorystannia multimedijnykh navchalno-ihrovyh posibnykiv: Metodychnyj aspect. In A. B. Ivanko & A. S. Byk (Eds.), Naukovo-metodychne zabezpechennia modernizaciji systemy osvity. Metodychnyj visnyk (Vol. 47, pp. 236–239). Kirovograd.
Larionova, N. (2020). Elektronni osvitni igrovi resursy v osvitnomu procesi pochatkovoyi shkoly: Naukovo-metodychnyy posibnyk. Drukarnia Madryd.
Piskozub, L. J. (2021). Kultura grafichnogo kontentu elektronnykh vydan (na prykladi navkoloknyzkovykh portaliv). In Mizhnarodna naukovo-praktychna konferenciia "Zhurnalistyka, PR, media i komunikatsii: tradytsii i novi pidhody" (pp. 131–135). Baltia Publishing.
Piskozub, L. J. (2023). Jakist tekstovogo kontentu web saytiv u cyfrovu epokhu. Polihrafiia i vydavnycha sprava, 2(86), 295–303.
Rusecka, O. V. (2022). Vykorystannia multimedijnykh tekhnologij v inkluzyvnij osviti. In Suchasni problem nauky: tezy dopovidej XXII Mizhnarodnoji naukovo-praktychnoji konferencii zdobuvachiv vyshchoji osvity i molodykh uchenykh (pp. 263–264). Nacionalnyj aviatsiijnyj universytet.
Chebotariova, O. V., Blech, G. O., Bobrenko, I. V., Gladchenko, I. V., Trykoz, S. V., Miakushko, O. I., Sukhina, I. V., et al. (2023). Suchasni tekhnologii psychologo-pedagogichnogo suprovodu ditej z porushenniamy intelektualnogo rozvytku v umovakh kryzovykh vyklykiv (O. V. Chebotariova, Ed.). ISPP imeni Mykoly Jarmachenka NAPN Ukrainy.