РОЗВАЖАЛЬНИЙ КОНТЕНТ ЮТУБ-КАНАЛУ В УМОВАХ ВІЙНИ: ПЕРСПЕКТИВИ ТА ДОЦІЛЬНІСТЬ

  • Ніна Вернигора Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
  • Катерина Балабанова Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
  • Ольга Михальченко Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
  • Дмитро Челишев Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: ютуб-канал; розважальний контент; українськомовний сегмент ютуб-простору.

Анотація

У статті проаналізовано вплив розважального контенту на психологію громадян країни, що знаходиться в стані війни. Описано виклики, з якими стикаються автори українських ютуб-каналів та перераховано тенденції, яких варто дотримуватись, аби бути почутим. Стаття підкреслює адаптацію відеоконтенту до несприятливих умов, які склались в нашій країні, а також наголошує на важливості розвитку україномовного сегменту на платформі «Ютуб».

Автори проаналізували контент найпопулярніших з огляду на кількість підписників та переглядів ютуб-каналів. З’ясовано, що на початок 2024 року в українському сегменті ютуб-простору налічується 4,2 тис. ютуб-каналів, що мають понад 50 тис. переглядів на місяць. Значна кількість каналів базується на розважальному контенті.

У статті розглянуто перспективи і доцільність продукування розважального контенту під час війни. Автори наголошують, що війна створила як нові виклики для авторів, так і нові можливості. На початку 2022 року авторам довелось змінювати тематику своїх відео, підлаштовуючись під тодішні реалії. Але на третій рік повномасштабної війни ринок стабілізувався і зараз чітко простежується тенденція до збільшення кількості розважального контенту та його популярності загалом. В будь-якому випадку наразі існують два способи адаптації розважального контенту до умов війни. Перший – доречно доповнювати такі відео просвітницькою складовою, розповідаючи глядачам про культуру, мову чи історію. Другий – проводити збори коштів на потреби армії. Ці способи дозволяють створювати якісний цікавий розважальний контент, який аудиторія позитивно сприйматиме та підтримуватиме.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Ніна Вернигора, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

кандидат наук із соціальних комунікацій,

доцент кафедри медіапродюсування та видавничої справи

Факультету журналістики

Катерина Балабанова, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

кандидат педагогічних наук,

доцент кафедри медіапродюсування та видавничої справи

Факультету журналістики

Ольга Михальченко, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

викладач кафедри медіапродюсування та видавничої справи

Факультету журналістики

Дмитро Челишев, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

магістрант освітньої програми «Контент-продюсування цифрових медіапроєктів»

Факультету журналістики

Посилання

Beh, V. P. (2015). Phantom of the planetary organism: A look into the future [Monograph]. Kyiv: "MP Lesya".

Datsyuk, S. (2024, October 10). Declaration of the human communities. https://hvylya.net/analytics/society/deklaratsiya-obshhin-chelovechestva.html

Denysiuk, Z. Z. (2017). Cultural environment of the Internet in the functioning of the society's axiomsphere. Culture of Ukraine, 58, 178-184.

Lyubyvyy, Y. V. (2016). Self-organization of the network society as a socio-communicative phenomenon. Multiversum: Philosophical Almanac, 5–6(153–154), 18-31.

Mironenko, H. V. (2015). Time of virtual life [Monograph]. Kyiv: Impets LTD.

Okorokova, V. V. (2018). The image of the new social reality of postmodernism and its modeling forms [Monograph]. Odesa: VMW.

Hurova, I. V. (2024, October 10). The networked society as a new global project of human development. http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/download/276/7542/15717-1?inline=1

Castells, M. (2007). The Internet galaxy: Reflections on the Internet, business, and society. Kyiv: Vakler.

Odynets, A. V. (2017). Transformation of consciousness in virtual reality. Almanac: Philosophical Problems of the Humanities, 26, 41-45.

Stratonova, N. (2014). Cyberculture: Anthropology of the Internet. Scientific Notes of the University of "Ostroh Academy" Series: Philosophy, 16, 90-95. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoafs_2014_16_19

Yenin, M. (2024, October 10). Network communication: Risks and prospects (based on sociological surveys of public opinion in EU countries). https://www.researchgate.net/publication/352979882_Merezeva_komunikacia_riziki_ta_perspektivi_na_osnovi_sociologicnih_opituvan_gromadskoi_dumki_v_krainah_Evrosouzu

Zernetska, O. V. (2019). The role of communication technologies in the transformation of values in the era of globalization. Ukraine: Context of World Events: Analytical Notes of the State Institution “Institute of World History of the NAS of Ukraine” (2017-2019), 316-322.

Zernetska, O. V., & Viter, I. I. (2019). The emergence of new and the transformation of traditional values in the conditions of globalization. Ukraine: Events, Facts, Comments, 80-91.

Cheslavskyi, O. (2021, January 25). Development of network communication formats – a key to success in the next elections. SPILNO. https://spilno.org/article/rozvytok-merezhevykh-formativ-komunikatsii-zaporuka-uspikhu-partiinykh-struktur

Lutsenko, N. Y. (2012). The model of the networked space: Philosophical-methodological analysis. Noosphere and Civilization, 1(13), 46-55.

Makhnii, M. M. (2018). Networked society: A cyberpsychological guide. Kyiv: Academia.edu.

Petrenko, O. S. (2017). The Internet as a subspace of society: Structures and processes [Doctoral dissertation, Starobilsk].

Pocheptsov, G. (2011, August 7). Network communications. Detector Media. https://ms.detector.media/manipulyatsii/post/9214/2011-08-07-merezhevi-komunikatsii/

Bombardyr. (2024, October 10). Bombardyr's YouTube channel. https://www.youtube.com/@RomanBebekh

Pressing. (2024, October 10). Pressing's YouTube channel. https://www.youtube.com/@SergiyPeichev

Talanov, V. (2024, October 10). What marketers should know about Ukrainian YouTube. https://ukrainiandigital.com/strong-shcho-povynni-znaty-marketolohy-pro-ukrainskyy-youtube-strong/

12 key trends from Gradus Research. (2024, October 10). https://gradus.app/uk/open-reports/12-main-trends-2023-gradus-research/

Karpenko, T. (2024, October 10). What trends in YouTube emerged in 2023 – platform report. https://uworld.news/news/shcho-potrapylo-v-trendy-youtube-1003987.html

Burdyak, P. (2024, October 10). YouTube and the war in Ukraine: Content management rules under Russian aggression. https://cedem.org.ua/analytics/youtube-i-viyna-v-ukrayini-2/

Vasilyets, O. (2024, October 10). Relevant, high-quality, balanced. What entertainment and cultural content should look like. https://imi.org.ua/blogs/dorechnyj-yakisnyj-zbalansovanyj-yakym-maye-staty-rozvazhalnyj-kontent-ta-kontent-pro-kulturu-i60444

Pylypiv, I. (2024, October 10). Fewer bots and war fatigue: Will YouTubers make a lot of money?. https://www.epravda.com.ua/publications/2024/08/8/717722/

Serhiienko, I. (2022, November 27). Ethical entertainment content during the war. https://detector.media/blogs/article/205357/2022-11-27-etychnyy-rozvazhalnyy-kontent-u-chas-viyny-do-chogo-tut-kholostyak/


Переглядів анотації: 58
Завантажень PDF: 21
Опубліковано
2024-12-23
Як цитувати
Вернигора, Н., Балабанова, К., Михальченко, О., & Челишев, Д. (2024). РОЗВАЖАЛЬНИЙ КОНТЕНТ ЮТУБ-КАНАЛУ В УМОВАХ ВІЙНИ: ПЕРСПЕКТИВИ ТА ДОЦІЛЬНІСТЬ. Інтегровані комунікації, (2 (18), 53-59. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2024.186
Розділ
Медіакомунікації