ЗНАЧЕННЯ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ В СИСТЕМІ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ
Анотація
У статті розкрито сутність і зміст зв’язків з громадськістю в сучасних умовах розвитку суспільства. Через призму сформованого в науковому дискурсі поняття креативної економіки аргументовано дотичність зв’язків із громадськістю до її ефективного функціонування. Було проаналізовано думки дослідників галузі соціальних комунікацій та дотичних до неї напрямів, актуальних для даного дослідження. Крім того, враховано та описано сучасний понятійно-категоріальний апарат зв’язків з громадськістю в системі креативної економіки.
Зв’язки з громадськістю як функція ефективних соціальних комунікацій є важливою складовою роботи та вдосконалення креативної економіки в межах країни та всього світу. Йдеться про активне функціонування цього процесу, в систему якого входить низка важливих факторів, серед яких ключовим можна назвати прямий зв’язок комунікантів з аудиторією. За наявності злагодженої комунікації цих складових – має відбуватись процес передачі інформації, що в результаті призводить до появи нових рішень та задоволення суспільних очі- кувань.
Останнім часом в медіапросторі досить часто порушують питання ефективності креативної економіки в сучасних умовах, що потребує більше досконалих наукових досліджень її зв’язку із напрямом соціальних кому- нікацій. Особливої важливості набуває зв’язок з громадськістю, коли комуніканти потребують реалізації якіс- ного пояснення своїх дій і кроків, оскільки в умовах соціальної та економічної нестабільності виникає чимало викликів. Зокрема, йдеться про інструменти штучного інтелекту, що так чи інакше можуть доповнювати роботу організацій, чи нівелювати її шляхом порушення як правових, так і етичних норм.
У роботі реалізовано теоретичний підхід наукового дослідження, суть якого полягає в особистісному аналізі наявних праць науковців.
Завантаження
Посилання
Dobrovolska, O. V. & Shtanko, V. I. (2019). Philosophical analysis of the evolution of artificial intelligence. Studies in history and philosophy of science and technology, 28 (1), 10–19. Avaible at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/studhphst_2019_28_1_4 (accessed 21.04.2024).
Yevpak, Yu. (2019). Theoretical approaches to the category of «cultural and creative industries». Economic Journal of Lesya Ukrainka Eastern European National University, 3, 15–22.
Klymanska, L. D. (2014). Public relations: technologies of pragmatic communication: a textbook. Lviv Polytechnic Publishing House.
Korolko, V. G. (1997). Fundamentals of public relations: Manual. Kyiv.
Creative economy: a new economic era of the XXI century Concept of the creative economy Global trends Potential and prospects for the development of the creative economy in Ukraine (2021). Center for the Development of the Creative Economy. Avaible at: https://creativeeconomy.center/wp-content/uploads/2021/12/2_5332503104040474153.pdf (accessed 21.04.2024).
Novikova, N. & Prytula, K. (2020). Social networks as a tool for public authorities for establishing public relations. Investytsiyi: praktyka ta dosvid, 5–6, 123–127.
Pocheptsov, G. G. (2006). Public relations: a textbook. Znannia.
Ukraine 2030: The Doctrine of Balanced Development (2017). Calvary.
Kharlamova, H. O. & Humenna, O. V. (2018). Creativity will save: lessons for Ukraine. Bulletin of the Taras Shevchenko National University of Kyiv. Taras Shevchenko National University of Kyiv. Economics. (2018). No 1 (196). Рр. 76–84.