ПРОСУВАННЯ ІВЕНТ-АГЕНТСТВ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНСТРУМЕНТІВ SMM

  • Роксолана Дьяченко Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
  • Ніна Піддубна Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: інструменти SMM, соціальний медіамаркетинг, PR-кампанії, зв’язки з громадськістю, промоція, управління сучасною компанією, івент-агенція.

Анотація

SMM сьогодні – рушійна сила для бізнесу в будь-якій сфері, а визначення найефективніших інструментів соціального медіамаркетингу для івент-агенції локального розташування, дасть змогу іншим івент-фірмам поновити знання та вибрати найкращі варіанти просування власного бізнесу в Інтернеті.
Соціальний медіамаркетинг є важливим інструментом для створення власного унікального образу фірми, залучення цільової аудиторії та виходу на новий рівень бізнесу. У контексті конкурентного ринку та перевантаженості інформацією, ефективне управління інструментами SMM дозволяє підприємствам і агенціям вирізнятися, створювати необхідний імідж і забезпечувати успішну комунікацію зі своєю аудиторією.
Дослідження цього питання має стратегічне значення для рекламістів-практиків, адже воно сприятиме розкриттю ключових принципів та інструментів побудови успішних комунікаційних стратегій.
Крім того, у мережі Інтернет існує вже безліч різноманітних видів SMM і обрати серед них найефективніші для власного бізнесу стає дедалі важче. У роботі зібрані найвлучніші інструменти соціального медіамаркетингу, а також більшість з них застосована для реальної івент-агенції, що перебуває у стані «поновлення на ринку» культурно-масової діяльності. Тому вивчення промоції івент-агенції через інструменти SMM стане в пригоді сучасному івент-бізнесу.
Використовуючи методи абстрагування та класифікації було визначено SMM як такий і здійснено поділ його на види. Аналіз літературних джерел сприяв можливості визначити актуальні на сьогодні інструменти соціального медіамаркетингу, а також провести через порівняльний аналіз визначення сильних та слабких сторін SMM. Практично було використано експеримент для визначення того, як працюють інструменти SMM.
Використані в роботі інструменти соціального медіамаркетингу спрямовані на максимізацію взаємодії та зацікавленості аудиторії, підвищення обізнаності про івент-агенцію, стимулювання збуту та підвищення фінансової зацікавленості фірми. Один із ключових аспектів залучення цих стратегій полягає у важливості комплексного використання різноманітних інструментів SMM. Від пресконференцій до активних кампаній у соціальних мережах – кожен інструмент має свою вагому роль у формуванні успішної PR-кампанії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Роксолана Дьяченко, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського столичного університету імені Бориса Грінченка

Ніна Піддубна, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

здобувачка Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Babyk, V. (2005). Information and Communication Management in the Global Society: Psychology, Technologies, Public Relations Techniques. MAUP.

YouScan Blog. Avaible at: https://youscan.io/en/blog/public-relations/ (accessed 04.02.2024)

Butorina, V. B. (2015). Imageology and PR of Tourism Enterprises: Educational and Methodical Manual. PP «Medobory-2006».

Korolko, V. G. (2000). Basics of public relations. «Wakler».

Korolko, V. G. (2005). Practicing PR «in Ukrainian». ADEF-Ukraine.

Kotenko, І. М. (2023). Media planning and media strategy in modern marketing. Current issues of communication, 112-125.

Pochepsov, H. H. (2001). Communication Theory. Vakler.

Challenges in Social Media Marketing, 2020.

Event Management: Principles and Practices, 2019.

Event Marketing: How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions, 2018.

Netpeak journal (2022). Avaible at: https://netpeak.net/ (accessed 04.20.2024).

Philip, T. Kotler & Gary Armstrong. (2020). Principles of Marketing (18th ed.). Generic.

Evans, D. (2012). Author Social Media Marketing: An Hour a Day (2nd ed.). Sybex.

The Complete Guide to Social Media for Events: How to Create Buzz and Raise Attendance (2019). Haydon.


Переглядів анотації: 69
Завантажень PDF: 15
Опубліковано
2024-07-18
Як цитувати
Дьяченко, Р., & Піддубна, Н. (2024). ПРОСУВАННЯ ІВЕНТ-АГЕНТСТВ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНСТРУМЕНТІВ SMM. Інтегровані комунікації, (1 (17), 78-85. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2024.179
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю