ПРОСУВАННЯ ІВЕНТ-АГЕНТСТВ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНСТРУМЕНТІВ SMM
Анотація
SMM сьогодні – рушійна сила для бізнесу в будь-якій сфері, а визначення найефективніших інструментів соціального медіамаркетингу для івент-агенції локального розташування, дасть змогу іншим івент-фірмам поновити знання та вибрати найкращі варіанти просування власного бізнесу в Інтернеті.
Соціальний медіамаркетинг є важливим інструментом для створення власного унікального образу фірми, залучення цільової аудиторії та виходу на новий рівень бізнесу. У контексті конкурентного ринку та перевантаженості інформацією, ефективне управління інструментами SMM дозволяє підприємствам і агенціям вирізнятися, створювати необхідний імідж і забезпечувати успішну комунікацію зі своєю аудиторією.
Дослідження цього питання має стратегічне значення для рекламістів-практиків, адже воно сприятиме розкриттю ключових принципів та інструментів побудови успішних комунікаційних стратегій.
Крім того, у мережі Інтернет існує вже безліч різноманітних видів SMM і обрати серед них найефективніші для власного бізнесу стає дедалі важче. У роботі зібрані найвлучніші інструменти соціального медіамаркетингу, а також більшість з них застосована для реальної івент-агенції, що перебуває у стані «поновлення на ринку» культурно-масової діяльності. Тому вивчення промоції івент-агенції через інструменти SMM стане в пригоді сучасному івент-бізнесу.
Використовуючи методи абстрагування та класифікації було визначено SMM як такий і здійснено поділ його на види. Аналіз літературних джерел сприяв можливості визначити актуальні на сьогодні інструменти соціального медіамаркетингу, а також провести через порівняльний аналіз визначення сильних та слабких сторін SMM. Практично було використано експеримент для визначення того, як працюють інструменти SMM.
Використані в роботі інструменти соціального медіамаркетингу спрямовані на максимізацію взаємодії та зацікавленості аудиторії, підвищення обізнаності про івент-агенцію, стимулювання збуту та підвищення фінансової зацікавленості фірми. Один із ключових аспектів залучення цих стратегій полягає у важливості комплексного використання різноманітних інструментів SMM. Від пресконференцій до активних кампаній у соціальних мережах – кожен інструмент має свою вагому роль у формуванні успішної PR-кампанії.
Завантаження
Посилання
Babyk, V. (2005). Information and Communication Management in the Global Society: Psychology, Technologies, Public Relations Techniques. MAUP.
YouScan Blog. Avaible at: https://youscan.io/en/blog/public-relations/ (accessed 04.02.2024)
Butorina, V. B. (2015). Imageology and PR of Tourism Enterprises: Educational and Methodical Manual. PP «Medobory-2006».
Korolko, V. G. (2000). Basics of public relations. «Wakler».
Korolko, V. G. (2005). Practicing PR «in Ukrainian». ADEF-Ukraine.
Kotenko, І. М. (2023). Media planning and media strategy in modern marketing. Current issues of communication, 112-125.
Pochepsov, H. H. (2001). Communication Theory. Vakler.
Challenges in Social Media Marketing, 2020.
Event Management: Principles and Practices, 2019.
Event Marketing: How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions, 2018.
Netpeak journal (2022). Avaible at: https://netpeak.net/ (accessed 04.20.2024).
Philip, T. Kotler & Gary Armstrong. (2020). Principles of Marketing (18th ed.). Generic.
Evans, D. (2012). Author Social Media Marketing: An Hour a Day (2nd ed.). Sybex.
The Complete Guide to Social Media for Events: How to Create Buzz and Raise Attendance (2019). Haydon.