Прояви нового гуманізму в сучасних журналістськихта рекламних текстах різної проблематики

  • Олена Кравченко Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
  • Наталія Фєдотова Національний університет харчових технологій
Ключові слова: новий гуманізм, медіатекст, ЗМІ, реклама

Анотація

Стаття має на меті висвітлити, як за допомогою журналістських текстів, соціальної та комерційної реклами популяризуються основні засади нового гуманізму. У медіатекстах виокремлено тенденції неогуманістичного світогляду. Наголошено на тому, що ЗМІ надають соціальну підтримку індивіду для утвердження невичерпності його пізнавальних, адаптивних, перетворювальних і творчих здібностей, чим забезпечується саморозвиток, самопізнання й самореалізація людини протягом усього життя. Окреслено прикладний характер формування нових цінностей через демонстрацію конкретних дій кожної людини (організації, спільноти) задля досягнення загальної мети. Показано зміну ціннісних установок, котрі гармонізують відносини людини з довкіллям, не тільки внутрішній світ людини, а й природну та соціальну сфери. Простежено інклюзивний характер гуманістичної парадигми в широкому культурно-освітньому й гуманітарно-екологічному значенні, усвідомлення незнищенності деструктивних схильностей індивіда.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Олена Кравченко, Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Доцентка кафедри української філології та журналістики Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, кандидатка філологічних наук
Наталія Фєдотова, Національний університет харчових технологій
Доцентка кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій, кандидатка філологічних наук

Посилання

Bokova, I. (25.10.2010). Novyi gumanizm v XXI veke [New Humanism in the 21st century]. [Electronic resource], UNESCO: site [in Russian]. http://www.unesco.org/new/ru/social-and-human-sciences/themes/sv/news/a_new_humanism_for_the_21st_century-1

Mukhametshin, F. (2012). Novyi gumanizm kak mirovozzrencheskaia osnova kultury mira [New Humanism as a Worldview Basis of World Culture]. [Electronic resource], Mezhdunarodnaia zhizn: site [in Russian].https://interaffairs.ru/jauthor/material/600/

Kuznetsova, O. (2011). Hromadianskyi humanizm — osnova moralnoho vyboru demokratychnykh zhurnalistiv [Civic Humanism as the Basis of Moral Choice of Democratic Journalists]. Visnyk Lvivskoho universytetu,34, pp. 123–129 [in Ukrainian].

Kuptsova, A. O. (2015). Humanistychna model zhurnalistyky [Humanistic Model of Journalism]. Zbiór raportów naukowych. «Najnowsze badania naukowe. Teoria, praktyka» (30.03.2015 — 31.03.2015), Część 1, Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond Trading Tour», pp. 37–40 [in Ukrainian].

Tokman, O. (2004). Novyi humanizm yak peredumova formuvannia tsyvilizatsii [New Humanism as a Prerequisite for the Formation of Civilization [Electronic resource]. Filosofski obrii, 12 [in Ukrainian]. http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/2055/1/Tokman.pdf

Mandryshchuk, L. A. (2017). U poshukakh novoho humanizmu. Karl Jaspers i suchasnist [In Search of a New Humanism. Karl Jaspers and Modernity]. Filosofski obrii, 38,pp. 10–22 [in Ukrainian].

Yak zminiuvalysia zhinochi tila vid 1900-kh do siohodni: foto idealiv krasy [How Women’s Bodies Have Changed from the 1900s to the Present Day: Photos of beauty ideals]. [12.02.2014]. [Electronic resource], Оbozrevatel: site [in Ukrainian]. https://www.obozrevatel.com/ukr/lady/fashion/krasa-poza-chasom-yak-zminyuvalisya-zhinochi-figuri-v-xx-stolitti-i-do-sogodni.htm

Nezvychni modeli: vady zovnishnosti yak sekret uspikhu [Unusual Models: Defects of appearance as a secret of success]. [12.02.2014]. [Electronic resource], Deutsche Welle: site [in Ukrainian]. https://p.dw.com/p/1B7B7

Fiedotova, N., & Lukianchenko, S. (2020). Suchasna reklama yak marker stavlennia do litnikh liudei v ukrainskomu suspilstvi [Modern Advertising as a Marker of Attitude to the Elderly in Ukrainian Society]. International Scientific and Practical Conference “The Europe Development Trends in Journalism, PR, Media and Communication”. Wloclawek, Republic of Poland November 27–28, 2020, Wloclawek: Izdevnieciba «Baltija Publishing», p. 124–126 [in Ukrainian].

Sylkina, S. (2015). «Novyi humanizm» yak svitohliadna zasada osvitnioi stratehii UNESCO. [“New Humanism” as the Worldview Basis of UNESCO Educational Strategy]. Filosofiia osvity, 1 (16), pp. 220–230 [in Ukrainian].

Vitalii Deyneha rozpoviv pro maibutnie volonterskoho rukhu v Ukraini [Vitalii Deinega Told about the Future of the Volunteer Movement in Ukraine]. [05.12.2015]. [Electronic resource], Оbozrevatel: site [in Ukrainian]. https://news.obozrevatel.com/ukr/politics/53674-vitalij-dejnega-rozpoviv-pro-majbutne-volonterskogo-ruhu-v-ukraini.htm?_ga=2.198140646.890663104.1612895649-224515280.1596630566&_gl=1*k05zjq*_ga*MjI0NTE1MjgwLjE1OTY2MzA1NjY.*_ga_JBX3X27G7H*MTYxMjkxNTk3Ni45MS4xLjE2MTI5MTcxMzAuMA

Опубліковано
2021-06-18
Як цитувати
Кравченко, О., & Фєдотова, Н. (2021). Прояви нового гуманізму в сучасних журналістськихта рекламних текстах різної проблематики. Інтегровані комунікації, (1 (11), 13-20. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2021.12
Розділ
Теорія і практика журналістики