Формування та промоція українського національного брендуяк PR-інструмент державного управління

  • Олена Морозова Київський університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: державне управління, PR-інструменти, бренд, національні інтереси

Анотація

У статті розглянуто основні теоретичні аспекти формування українського національного брендингу. Проаналізовано створення та розвиток національного бренду як PR-інструмента, що використовується в галузі державного управління. Зазначено, що просування українських національних інтересів — це стратегічні інвестиції в майбутнє. Успіх економічного зростання та динамічний розвиток відносин з іншими державами багато в чому залежить від того, яким чином сформовано і просувається на внутрішньому й світовому ринку бренд держави, особливо в умовах російської збройної агресії, з якою стикнулась Україна.
Наголошується, що трансформація та популяризація українського національного бренду має відповідати викликам часу, бути скоординованою та цілеспрямованою. Зокрема, необхідно налагодити співпрацю державного та приватного секторів, у тому числі представників бізнесових кіл, галузі культури, освіти, ЗМІ. Адже в ситуації військової агресії з боку росії і для внутрішньої, і для зовнішньої аудиторії на національний бренд покладається ще й функція протидії російській дезінформації. Тож чим вища довіра до бренду української держави, тим більша довіра до інформації, яку продукують і державні, і недержавні структури в Україні.
У статті зазначається, що сьогодні Україна має значно більше можливостей для прямої та ефективної комунікації із західною аудиторією та партнерами. Змістовні й емоційні виступи українського президента на парламентських майданчиках у різних країнах світу формують у політичних еліт і широкої масової аудиторії достатньо об’єктивну картину того, що насправді відбувається в Україні. Чи не вперше в історії української незалежності те, як Україну сприймають західні споживачі, зумовлено об’єктивною реальністю, а не російськими наративами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олена Морозова, Київський університет імені Бориса Грінченка
Кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Avdyeyeva, N. (2022). 11 ukrainskkyh brendiv, yaki pratsiuiut i donatiat ZSU [11 Ukrainian Brands that Work and Donate to the Armed Forces]. [in Ukrainian]. http://www.the-village.com.ua/village/service-shopping/style-guide/324975-ukrayinski-brendi-yaki-prodovzhuyut-pratsyuvati-ta-donatyat-zsu

Aron, R. (2000). Myr i viina mizh natsiiamy [Peace and War between Nations]. Kyiv: МP «Yunivers» [in Ukrainian].

Babkina, O. V. (2003). PR v orhanah derzhavnoi vlady ta mistsevoho samovriaduvannia [PR in State Authorities and Local Self-Government Bodies]. Simferopol [in Ukrainian].

Bilenchuk, P. D. (1998). Natsionalna bezpeka Ukrainy: suchasni informatsiini tekhnolohii ta mozhlyvi dzerela nebezpeky [National Security of Ukraine: Modern information technologies and possible sources of danger]. Vіsnyк акаdеmii рrаtsі і sоtsіаlnykh vіdnоsyn [in Ukrainian].

Botanova, K. (2001). Ukrainska kulturna diplomatia: za oblychchiamy bez oblych [Ukrainian Cultural Diplomacy: Behind faces without faces]. [in Ukrainian]. http:// www.ji.lviv.ua/n22texts/botanova.htm.

Voitenko, V. (2001). Ukraina: desiat rokiv samotnosti [Ukraine: Ten years of loneliness]. Lviv [in Ukrainian].

Yak rosiiany namahaiutsia dyskredytuvaty Ukrainu v ochyakh Zakhodu ta posvaryty ukraintsev mizh soboiu [How the Russians are Trying to Discredit Ukraine in the Eyes of the West and Make Ukrainians Quarrel among Themselves]. Tsentr strategichnykhh komunikatsii ta informatsiinoi bezpeky [in Ukrainian]. http://https://www.ukrinform.ua/rubric-uarazom/3567149-ak-rosiani-namagautsa-diskredituvati-ukrainu-v-ocah-zahodu-ta-posvariti-ukrainciv-miz-sobou-7-mesedziv.html


Переглядів анотації: 79
Завантажень PDF: 29
Опубліковано
2022-11-30
Як цитувати
Морозова, О. (2022). Формування та промоція українського національного брендуяк PR-інструмент державного управління. Інтегровані комунікації, (1 (13), с. 29-33. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.15
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю