Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу

  • Вероніка Чекалюк Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: імідж держави, спілкування, медіа, дипломатія, політика, аудиторія

Анотація

У статті розглядається державний імідж України, позиціонування держави у ЗМІ, цілісність і непоєднуваність сприйняття іміджевих інформаційних матеріалів різною аудиторією. Доведено, що імідж, віддзеркалений у ЗМІ, – результат взаємодії носія іміджу та аудиторії. Оприлюднені у дослідженні матеріали, зокрема структурований опис інструментів для творення іміджу засобами мас-медіа, мають практичне значення насамперед для удосконалення державного іміджу України. Це питання в подальшому потребує колосальної уваги не лише іміджмейкерів, а й політологів, економістів, фінансистів, юристів, дипломатів і піарників, науковців та інших висококваліфікованих менеджерів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Вероніка Чекалюк, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Канд. наук із соц. комунік, доцент Інституту журналістики Київ. нац. університету імені Тараса Шевченка

Посилання

Cyrenzhapov Z . o . Information and Communication Potential of the Russian State Image : avtoref . dis . . . . kand .polit . nauk : spec . 10 .01 .10 «Zhurnalistika (politicheskie nauki)» / Z . o . Cyrenzhapov . — Moskva, 2008 . — S . 15.

Medvedev N . N . Russia’s foreign Image in the Context of Development of Relations with the European Union : avtoref . dis . . . . kand . polit . nauk : spec . 23 .00 .04 «Politicheskie problemy mezhdunarodnyh otnoshenij i global’nogo razvitija» / N . N . Medvedeva . — Moskva, 2008 . — S . 15.

Pocheptsov G . G . Image-Maker of Public Relations for Politicians and Businessmen / G . G . Pocheptsov . — Kyiv : RA Gubernikova, 1995 . – S . 29.

Dubas o . P . The Image of the State in the Area of Information and Communication . Peculiarities of formation . The Modern Political Technologies . — Reference: http://sevntu .com.ua/jspui/bitstream/123456789/3292/1/112-34 . pdf.

Pochepcov G . G . Imageology . — Moskva : Refl-book; Kyiv : Vokler, 2000 — 768 s.

Bekon K . on Behalf of the Birthday, zhіnoch . zhurnal Cosmopolitan . — 2013 . — lypen.

Babіnets A ., Akymenko o ., Interview With B .Havrylyshyn . — Reference : http://www.istpravda.com.ua/articles/4de3950cdf6ea/.

Havrylyshyn B . D . Towards Effective Societies . A Guide to the future : a Report for Rome Club/ B . Havrylyshyn; uporyad . V . Rubtsov . – Vyd . 3-tye, dopov . — Kyiv : Univ .Vyd-vo Pul’sary, 2009 . – 248 s .


Переглядів анотації: 223
Завантажень PDF: 212
Опубліковано
2016-12-22
Як цитувати
Чекалюк, В. (2016). Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу. Інтегровані комунікації, (2), 37-42. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2016.2.6
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю