Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення

  • Світлана Вернигора Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
Ключові слова: вища освіта, реклама і зв’язки з громадськістю, викладання дисциплін англійською мовою

Анотація

Публікація присвячена досвіду викладання англійською мовою профільних дисциплін «Копірайтинг у рекламі», «Копірайтинг у PR», «Соціальна реклама», «Теорія масової інформації», «Комунікаційні стратегії» кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. Представлені мета, результати та перспективи розвитку такого напряму навчання студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Світлана Вернигора, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв'язків з громадськістю

Посилання

Osipchuk, N.V.(2011), “Problems of foreign language teachingingat the technical higher educational institutions”, Naukovi Zapysky Ternopilskoho Natsionalnoho Pedahohichnoho Universytetu Imeni Volodymyra Hnatiuka [Scientific Notes of Ternopil National Pedagogical University Named After Volodymyr Hnatyuk], no. 4, pp. 204-213.

Kovalchuk, A.O. (2010), “From the experience of bilingual disciplines teaching for future masters in the provincial university”, Visnyk KhNU. Vykladannia Mov u Vyshchykh Navchalnykh Zakladakh Osvity na Suchasnomu Etapi. Mizhpredmetni Zv’iazky. Naukovi Doslidzhennia. Dosvid. Poshuky[Bulletin of KhNU. Teaching of Languages at Higher Educational Institutions at the Present Stage. Interpersonal Relationships. Scientific Research. Experience. Searches],vol. 16, pp. 108-114.

Tarnopolskyi, O. B. (2011), “Training through the content of specialty in foreign language courses for special purposes in non-language higher education”, Visnyk LNU im. T. Shevchenka [Bulletin of LNU Named After T. Shevchenko], no. 12 (223), pp. 147-156.

Pokrovskyi, Ye.O. Poltorak, V.P. & Yurchuk, L.Yu. (2014), “Experience in teaching special disciplines in English at the technical university. Notes on human resourcing”, Visnyk NTUU «KPI» [Bulletin of NTUU “KPI”], vol. 1, pp. 116-122.

Savchenko, O. O. (2010), “Development of foreign language communicative competence of students of engineering-technical profile”, Visnyk KhNU. Vykladannia Mov u Vyshchykh Navchalnykh Zakladakh Osvity naSuchasnomu Etapi. Mizhpredmetni Zv’iazky. Naukovi Doslidzhennia. Dosvid. Poshuky[Bulletin of KhNU. Teaching of Languages at Higher Educational Institutions at the Present Stage. Interpersonal Relationships. Scientific Research. Experience. Searches],no. 16, pp. 187-194.

Khutorna,M.E. &Bartosh, A. M. (2013), “System approach to formation of foreign-language professional communication skills in the training of specialists in banking”, Visnyk Universytetu Bankivskoi Spravy NBU [Bulletin of Banking University of the NBU], no. 3, pp. 305-308.

Dobrynina, O. L. &Sokolova, E. I. (2011), “The concept of continuous foreign language education in non-linguistic high school”, Psihologija i Pedagogika: Metodika i Problemy Prakticheskogo Primenenija [Psychology and Pedagogy: Methodology and Problems of Practical Implementation],Izd-vo NGTU,Novosibirsk, pp. 386-390.

Svirepchuk, I. A. (2012), “Features of foreign languages teaching to students of technical universities”, Visnyk NTUU “KPI”. Ser. : Filosofiia. Psykholohiia. Pedahohika [Bulletin of NTUU “KPI”. Ser : Philosophy. Psychology. Pedagogy], no. 1 (34), pp. 136-138.

Slesarenko, I.V. (2011), “Preparation of foreign languages at the technical university: from a student to a teacher”, Vysshee Obrazovanie v Rossii [Higher Education in Russia], no. 4, pp. 90-94.

European-Wide Recommendations on Language Education: Study, Teaching, Evaluation (2003), Lentiv, Kyiv, 273 p.

Cisco Networking Academy (2015), available at: http://www.cisco.com/web/learning/netacad/index.html.

Aleksandrov, V.M. (2009), Method of Intensive Teaching of Professionally-Oriented English to Engineers, Abstract of the PhD diss. (ped. sci.), Odesa.

Publications of ChDU Named after Petro Mohyla (2015), “Interdisciplinary coordination in teaching of professionally oriented English and professional disciplines”, available at: http://lib.chdu.edu.ua/pdf/monograf/14/13.pdf. (accessed: 30.09.2015).


Переглядів анотації: 298
Завантажень PDF: 282
Опубліковано
2016-09-29
Як цитувати
Вернигора, С. (2016). Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення. Інтегровані комунікації, (1), 18-22. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2016.1.3
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю