Технології формування особистого бренду у сфері графічного дизайну

  • Леонід Новохатько Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Владислав Власов Київський університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: ринок реклами, піар-послуги, дизайн, творчість, індивідуальний підхід, бренд, сучасні технології

Анотація

Дизайнерський складник за останні роки набув особливої популярності на ринку рекламних та піар-послуг, а тому має практичну значущість. З огляду на це виділитись з-поміж конкурентів, використовуючи не тільки творчість, а й індивідуальний підхід, тим більше – створити власний бренд у цій сфері, – стає необхідним та актуальним. Тим більше, використання сучасних технологій дає безмежні можливості для просування власного бренду. У статті досліджено ефективність методів просування власного бренду графічного дизайнера з порівнянням обраних медіаплатформ; розроблено та реалізовано комплексну стратегію просування особистого бренду. Онлайн-присутність на міжнародних платформах є ключовим елементом для зацікавлення міжнародних клієнтів. Участь у міжнародних ініціативах, конкурсах та виставках сприяє розширенню професійного ком’юніті. Оптимізація вебсайтів для міжнародних пошукових систем підвищує шанси залучення нових клієнтів за кордоном. Використання різних соціальних мереж дозволяє дизайнерам просувати свій бренд та привертати увагу аудиторії. Привабливий контент-маркетинг відіграє важливу роль у збереженні інтересу та взаємодії з аудиторією. Інтеграція штучного інтелекту в робочий процес дозволяє автоматизувати процеси та персоналізувати контент. Розуміння трендів та запитів споживачів допомагає графічним дизайнерам позиціонувати себе на світовому ринку. Визначено цільову аудиторію та її основні характеристики. Залучено та комплексно описано метод сегментації аудиторії за різними критеріями. Сегментація спрямована на розрізнення груп споживачів для індивідуального впливу та зосередження на їхніх потребах. Встановлені медіаканали та стратегії просування. Акцентовано на важливості адаптивності стратегії, постійного моніторингу та оновлення стратегії, враховуючи зміни в попиті, поведінці споживачів та розвитку технологій. Остаточний вибір платформи для розробки вебсайту дозволяє сформувати ефективну структуру та інформаційні блоки. Використання друкованої продукції, такої як візитівки, є максимально ефективним для просування на офлайн заходах та особистих зустрічах. Цей метод просування власного бренду не тільки виконує рекламну функцію, а й добре працює на іміджевий складник у майбутньому.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Леонід Новохатько, Київський університет імені Бориса Грінченка

Доктор історичних наук, професор, професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка.

Владислав Власов, Київський університет імені Бориса Грінченка

Студент Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка.

Посилання

What is Webflow? [Online resource]. URL: https://merge.academy/blog/shcho-takie-webflow (accessed 10.12.2023).

Wix vs Squarespace vs WordPress [Online resource]. URL: https://ecommerce-platforms.com/articles/wix-vssquarespace-vs-wordpress (accessed 10.12.2023).

Adobe Dreamweaver. Definition [Online resource]. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Adobe_Dreamweaver (accessed 10.12.2023).

Ukraine: Printing Industry [Online resource]. URL: https://vue.gov.ua (accessed 10.12.2023).

Building Personal Brand on Social Media [Online resource]. URL: https://happymonday.ua/pobudova-osobystogobrendu-u-sotsmerezhah (accessed 10.12.2023).

Taranenko, I. V., K. V. Nazarenko, and H. H. Bilohortseva. Innovative Marketing Methods for Promoting IT Products on Social Media. European Vector of Economic Development [Online publication]. URL: https://eurodev.duan.edu.ua/images/PDF/2012/1/25.pdf (accessed 10.12.2023).


Переглядів анотації: 142
Завантажень PDF: 87
Опубліковано
2023-12-28
Як цитувати
Новохатько, Л., & Власов, В. (2023). Технології формування особистого бренду у сфері графічного дизайну. Інтегровані комунікації, (2 (16), 67-73. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2023.168
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю