CУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА АЛГОРИТМІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ

  • Оleksandr V. Kurban Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Анотація

Проблематика схематизації та алгоритмізації сучасних маркетингових комунікацій є на сьогодні одним із найважливіших проблемних профільних питань для науки та практики соціальних комунікацій. Вирішити цю проблему можна лише шляхом співпраці фахівців-практиків та науковців, що досліджують зазначену сферу. У статті робиться спроба систематизувати та провести базову класифікацію процесів у контексті порушеного питання. 

DOI: https://doi.org/10.28925/2524-2644.2016.1.7

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Оleksandr V. Kurban, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
Кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв'язків з громадськістю

Посилання

Armstrong, G. & Kotler, F. (2007), Introduction to Marketing, 8th ed., Williams, Moscow, 832 p.

Kotler, F., Armstrong, G., Saunders, D. & Wong, V. (1998), Marketing Management, Peter Kom, St. Petersburg, 896 p.

Kotler, F. Wong, W., Saunders, D. & Armstrong, G. (2007), Fundamentals of Marketing, 4th ed., Williams, Moscow, 1200 p.

Dickson, P. R. (1998), Marketing Management, Binom, Moscow, 556 p.

Doyle, P. (1999), Management: Strategy and Tactics,Peter, St. Petersburg, 560 p.

Lamben, J.-J. (1996), Strategic Marketing. European Perspective, Nauka, Petersburg, 359 p.

Weisman, A. (1995), Marketing Strategy: 10 Steps to Success. Management Strategy: 5 Factors of Success, Interexpert; Economy, Moscow, 344 p.

Robins, S. & De Chenzo, D. (2002), Fundamentals of Management, Osnovy, Kyiv, 671 с.

Harkavenko, S. S. (2002), Marketing: a Textbook, Libra, Kyiv, 712 p.

Rudelius, V., Azaryan, O.& Babenko, N. (2008), Marketing: a Textbook, Research Center “Consortium for Improvement of Education Management in Ukraine”, Kyiv, 648 pp.


Переглядів анотації: 228
Завантажень PDF: 469
Опубліковано
2018-10-18
Як цитувати
KurbanО. V. (2018). CУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА АЛГОРИТМІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ. Інтегровані комунікації, (1). вилучено із https://intcom.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/18
Розділ
Реклама і зв’язки з громадськістю