ВІЗУАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО РЕКЛАМНОГО ПОВІДОМЛЕННЯ

  • Владислав Власов Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: візуальні комунікації; рекламне повідомлення; брендинг; сприйняття; штучний інтелект; візуальні стратегії; реклама; тренди візуальних комунікацій.

Анотація

У статті розглядаються візуальні комунікації як основа створення ефективного рекламного повідомлення в умовах сучасного інформаційного простору. Актуальність теми зумовлена адаптацією візуальних комунікацій у рекламі та дизайні до сучасного соціально-економічного і технологічного стану України та світу. Розвиток та впровадження нових трендів візуальних комунікацій у рекламні кампанії комерційних та державних установ не лише доповнюють або змінюють сприйняття текстових повідомлень, а й формують інші асоціації в цільової аудиторії, викликаючи емоції та впливаючи на поведінку споживачів. Метою дослідження є аналіз використання візуальних комунікацій у рекламних повідомленнях брендів. Візуальна реклама українських брендів та військова айдентика була досліджена шляхом використання порівняльного методу і контент-аналізу. Дослідження розглядає також потенціал використання ШІ, який відкриває нові горизонти для персоналізованих і трендових рекламних повідомлень.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Владислав Власов, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

аспірант кафедри реклами та звʼязків з громадськістю
Навчально-наукового інституту журналістики
Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Посилання

Bashuk, A. (2021). Komunikatsiyi dlya prosuvannya strit-artu ta formuvannya osobystoho imidzhu khudozhnyka (na prykladi tvorchosti Benksi) [Communications for the promotion of street art and the formation of the artist's personal image (using the example of Banksy's work)]. Graal nauky, 293–295. https://doi.org/10.36074/grail-of-science.22.10.2021.50

Berlo, D. K. (1967). The process of communication: An introduction to theory and practice. Holt, Rinehart & Winston.

Ford-Young, N. (2021). The growing role of science and minimalism in a wave of ‘everyday’ luxury. https://www.linkedin.com/pulse/growing-role-science-minimalism-wave-everyday-luxury-nick-ford-young-d67ye

Gavrylyuk, N. (2015). Vizualnyi obraz yak tekst [Visual image as text]. Slovo i chas, (4), 49–56. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/151298

Gkogka, E. (2020). Gestalt principles in UI design. How to become a master manipulator of visual communication. https://medium.muz.li/gestalt-principles-in-ui-design-6b75a41e9965

Kerivnytstvo z vykorystannya hrafichnoho styliu u vizualniy komunikatsiyi Zbroinykh Syl Ukrainy [Guidelines for the use of graphic style in visual communication of the Armed Forces of Ukraine]. (2024). https://warbooks.com.ua/contents/brendbuk-zsu-kerivnitstvo-iz-vikoristannya-grafichnogo-stilyu-u-vizualniy-komunikatsii.pdf

Kuleba, D. (2022). Viyna za realnist. Yak peremahaty u sviti feikiv, pravd i spilnot [The war for reality: How to win in a world of fakes, truths, and communities]. #Knyholav.

Kyiv Life. (n.d.). Oformlennya “Silpo” u Kyyevi v styli “S.T.A.L.K.E.R.” [Design of a “Silpo” in Kyiv in the style of “S.T.A.L.K.E.R.”]. https://life.kyiv.ua/news/silpo-u-kivi-peretvorivsya-na-zonu-vidchuzhennya-fanatam-stalker-varto-pobachiti

Pocheptsov, G. (2001). Teoriya komunikatsiyi [Communication theory]. Refl-book, Vakler.

Rau.ua. (n.d.). Krashcha reklama tyzhnya: Pryklady [Best advertisement of the week: Examples]. Asotsiatsiya ryteyleriv Ukrayiny [Ukrainian Retailers Association]. https://rau.ua/novyni/luchshaya-reklama-nedeli-2/

Shryft “Vojia” vid dyzaynerky Marchely Mozhyny [Font “Vojia” by designer Marcela Mozhyna]. (n.d.). Suspilne Media – Novyny. https://suspilne.media/rivne/651850-gromada-na-rivnensini-dla-gramot-i-podak-vikoristovuvatime-srift-vola-akij-rozrobiv-nil-hasevic

Ukrayinskyi instytut natsionalnoyi pamyati. (n.d.). 1905 – narodyvsya Nil Khasevych, khudozhnyk [1905 – Nil Khasevych, artist, was born]. https://uinp.gov.ua/istorychnyy-kalendar/lystopad/26/1905-narodyvsya-nil-hasevych-hudozhnyk

Wang, X. (2024). The application of artificial intelligence in visual communication in the context of cross-boundary fusion. Communications in Humanities Research, 34, 23–29. https://doi.org/10.54254/2753-7064/34/20240103

Wertheimer, M. (1959). Productive thinking. Harper.

Zhao, Y. (2024). The synergistic effect of artificial intelligence technology in the evolution of visual communication of new media art. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S240584402414039X

Lemonhouse. (n.d.). Sprei dlya tila vid brendu Acnemy [Body spray from the brand Acnemy]. https://lemonhouse.com.ua/ru/product/acnemy-zitback-2


Переглядів анотації: 69
Завантажень PDF: 12
Опубліковано
2025-06-29
Як цитувати
Власов, В. (2025). ВІЗУАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО РЕКЛАМНОГО ПОВІДОМЛЕННЯ. Інтегровані комунікації, (1 (19), 212-219. https://doi.org/10.28925/2524-2652.2025.127
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю