Рецензія на книжку В. І. Шпака «Видавничий бізнес: книга редактора»

  • Світлана Водолазька Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Анотація

Вийшло друком друге видання навчального посібника «Видавничий бізнес» Віктора Шпака, професора кафедри медіапродюсування та видавничої справи Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктора історичних наук, професора. У навчальному посібнику проаналізовано стан видавничої справи як складової частини підприємницької діяльності у системі ринкової економіки. Схарактеризовано всі етапи видавничої діяльності та її особливості, дано рекомендації щодо започаткування й ефективного ведення бізнесу в сучасних умовах. Призначений для формування фахової підготовки спеціалістів галузі. Довідково-нормативні матеріали незамінні у практичній видавничо-поліграфічній діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Світлана Водолазька, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Доктор наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри видавничої справи та редагування Навчально-наукового інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Посилання

Shpak, V. I. (2022). Publishing Business: Editor’s book: training manual, K.: DP «Express-obiava», 2nd ed., 292 p. [in Ukrainian].


Переглядів анотації: 70
Завантажень PDF: 22
Опубліковано
2022-11-30
Як цитувати
Водолазька, С. (2022). Рецензія на книжку В. І. Шпака «Видавничий бізнес: книга редактора». Інтегровані комунікації, (1 (13), с. 49-50. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.18
Розділ
Книжкова полиця науковця