Методика проведення інтерв’ю у форматі соціального ток-шоу «Говорить Україна»

  • Лілія Петрина Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: інтерв’ю, телевізійний формат, соціальне ток-шоу, методика інтерв’ювання, «Говорить Україна»

Анотація

У статті аналізуються методики проведення інтерв’ю із героями у форматі телевізійних ток-шоу на прикладі проекту «говорить Україна», що виходить на телеканалі «Україна». мета статті – формування методики проведення інтерв’ю із героями для формату соціального ток-шоу. У ході дослідження використано наступні методи: бібліографічний – для визначення теоретичної бази дослідження; метод аналізу і синтезу – для вивчення напрацювань дослідників у даній сфері та визначення існуючих методик проведення інтерв’ю; метод спостереження – для визначення основних особливостей роботи журналістів у форматі соціального ток-шоу; метод моделювання – для формування методики проведення інтерв’ю для формату соціального ток-шоу на прикладі програми «говорить Україна». Результатом дослідження є власна методика проведення інтерв’ю. Дане дослідження може бути корисним для студентів зі спеціальності «журналістика», а також для фахівців, які працюють у форматі телевізійних ток-шоу.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Лілія Петрина, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Студентка магістратури, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Посилання

Hryhorash, D. S. (1974), Journalism in Terms and Expressions, Vyshcha shkola, Lviv, 295 p.

Hanapolskyi, M. Y. (2009), Bittersweet Journalism, AST, Moscow, 335 p.

Mykhailyn, I. L. (2011) Foundations of Journalism: a Textbook, Tsentr uchbovoyi literatury, Kyiv, 496 p.

Kim, M. N. (2011), Fundamentals of Creative Activities of Journalists: a Textbook, Piter, Saint Petersburg, 280 p.

Lukina, M. M. (2008), Interviewing Techniques: a Textbook, Aspekt Press, Moscow, 367 p.

Metzler, K. (1989), Creative Interviewing: Тhe Writer’s Guideto Gathering Information by Aking Questions, 2nd Edition, Prentice Hall, New Jarcey, 382 p.

Sawatsky, J. (1987), Insiders: Power, Money and Secrets in Ottava, McClelland & Stewart, Toronto, 290 p.

Lazutina, H. V. (2001), Fundamentals of Creative Activity of Journalists: a Textbook, Aspekt Press, Moscow, 240 p.

Gvozdev, L. Z. (1999), Interviewing Technique: a Textbook, Gandalf, Moscow, 9 p.

Kuznecov, G. V., Cvik, L. V. & Jurovskij, А. J. (2002), Television Journalism: a Textbook, Vysshaja shkola, Moscow, 140 p.


Переглядів анотації: 760
Завантажень PDF: 403
Опубліковано
2017-10-06
Як цитувати
Петрина, Л. (2017). Методика проведення інтерв’ю у форматі соціального ток-шоу «Говорить Україна». Інтегровані комунікації, (3), 84-88. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2017.3.17
Розділ
Наукові розвідки студентів