Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю

  • Галина Горбенко Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
Ключові слова: професійні компетентності, бакалавр реклами і зв’язків з громадськістю, вищий навчальний заклад, ринок праці

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність з’ясування сутності та особливостей розвитку професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю, наведено точки зору різних дослідників на зміст професійної компетентності, вказано на роль викладача у процесі розвитку компетентностей у студентів вищих навчальних закладів. Також розкрито загальні та фахові компетентності, представлені в освітній програмі підготовки бакалавра реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка, наведено набір професійних компетентностей з точки зору роботодавця, відзначено важливу роль у процесі формування професійних компетентностей різних технологій, форм і методів навчання, об’єднаних у комплекс підходів, що реалізується в освітньому закладі. У висновках йдеться про умови, від яких залежить зміст процесу формування професійних компетентностей бакалавра з реклами та зв’язків з громадськістю.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Галина Горбенко, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Директор Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доцент

Посилання

Pluzhenskaja, L. V. (2014), Formation of Professional Competence of Students in the Process of Practice (On the Example of Specialty “Advertising” and the Field of Education “Advertising and Public Relations”), Abstract of the PhD diss. (ped. sci.), Yaroslavl, 23 p.

Kolesov, V. P. (2006), “On the classification of competences”, Vysshee Obrazovanie Segodnja [Higher Education Today], no. 2, pp. 20–22.

Kapacinskaja, V. M. (2014), “Formation of professional competences of students-journalists in PR-specialists: facets of interaction”, Vestnik Nizhegorodskogo Universiteta im. N. I. Lobachevskogo “Zhurnalistika” [Bulletin of Nizhniy Novgorod University Named After. N.I. Lobachevsky “Journalism”], no. 2 (2), pp. 436–439, available at: http://cyberleninka.ru/article/n/formirovanie-professionalnoykompetentsii-studentov-zhurnalistovi-pr-spetsialistov-grani-vzaimodeystviya-1 (accessed: 03. 09. 2015).

Kravchenko, O. N. (2015), “Advertising specialist as a subject of socio-cultural relations: intercultural competence”, available at: http://olgakravchenko.ru/library/articles/11.html (access date: 03. 09. 2015).

International Institute of Advertising (2012), “6 questions about advertising education” available at: http://www.iia.ru/industry/9633.php (accessed: 03. 09. 2015).

Burmakova, Yu. (2007), “Individual and personal prerequisites for professional development of specialists in advertising”, Laboratory of Advertising, Marketing and Public Relations, available at: http://www.advlab.ru/articles/article621.htm (accessed: 03. 09. 2015).


Переглядів анотації: 217
Завантажень PDF: 141
Опубліковано
2016-09-29
Як цитувати
Горбенко, Г. (2016). Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю. Інтегровані комунікації, (1), 6-10. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2016.1.1
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю