Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій
Анотація
У статті описуються комунікаційні і маркетингові заходи з просування територій. Автор припускає, що такі дії – рекламні кампанії, виставки, культурні події, партнерські проекти тощо – повинні бути скоординовані і підпорядковані загальній маркетинговій стратегії. У статті подається стислий огляд специфіки маркетингової діяльності територій у країнах, що раніше входили до складу СРСР. Автор констатує наявність певних нюансіву цій діяльності, зокрема недоліків адміністративного, соціально-політичного і маркетингового характеру.
Завантаження
Посилання
Place Branding and Public Diplomacy [Electro-nic resource] // Place Branding and Public Diplomacy . – Reference: http://link .springer .com/journal/41254.
Journal of Place Management and Development [Electronic resource] // IPM . – Reference: http://www.placemanagement.org/research/jpmd/.
Ulianovskii A . V . Marketing communications: 28 instruments of millennium / A . V . Ulianovskii . – Moscow : Eksmo, 2008 . – 432 p.
Chechulin A . V . Marketing communications of territories : [textbook] / A . V . Chechulin . – Saint Petersburg, 2015 . – 102 p .