Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій

  • Олексій Чечулін Вища школа журналістики і масових комунікацій Санкт-Петербурзького державного університету
Ключові слова: маркетинг територій,, брендинг, реклама, маркетингові комунікації

Анотація

У статті описуються комунікаційні і маркетингові заходи з просування територій. Автор припускає, що такі дії – рекламні кампанії, виставки, культурні події, партнерські проекти тощо – повинні бути скоординовані і підпорядковані загальній маркетинговій стратегії. У статті подається стислий огляд специфіки маркетингової діяльності територій у країнах, що раніше входили до складу СРСР. Автор констатує наявність певних нюансіву цій діяльності, зокрема недоліків адміністративного, соціально-політичного і маркетингового характеру.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олексій Чечулін, Вища школа журналістики і масових комунікацій Санкт-Петербурзького державного університету

д-р філос. наук, проф.

Посилання

Place Branding and Public Diplomacy [Electro-nic resource] // Place Branding and Public Diplomacy . – Reference: http://link .springer .com/journal/41254.

Journal of Place Management and Development [Electronic resource] // IPM . – Reference: http://www.placemanagement.org/research/jpmd/.

Ulianovskii A . V . Marketing communications: 28 instruments of millennium / A . V . Ulianovskii . – Moscow : Eksmo, 2008 . – 432 p.

Chechulin A . V . Marketing communications of territories : [textbook] / A . V . Chechulin . – Saint Petersburg, 2015 . – 102 p .


Переглядів анотації: 142
Завантажень PDF: 137
Опубліковано
2016-12-22
Як цитувати
Чечулін, О. (2016). Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій. Інтегровані комунікації, (2), 43-45. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2016.2.7
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю