КОМУНИКАЦІЙНІ І МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ В ПРОГРАМАХ ПРОСУВАННЯ ТЕРИТОРІЙ

  • Oleksii V. Chechulin Вища школа журналістики і масових комунікацій Санкт-Петербурзького державного університету

Анотація

У статті описуються комунікаційні і маркетингові заходи з просування територій. Автор припускає, що такі дії – рекламні кампанії, виставки, культурні події, партнерські проекти тощо – повинні бути скоординовані і підпорядковані загальній маркетинговій стратегії. У статті подається стислий огляд специфіки маркетингової діяльності територій у країнах, що раніше входили до складу СРСР. Автор констатує наявність певних нюансіву цій діяльності, зокрема недоліків адміністративного, соціально-політичного і маркетингового характеру.

DOI: https://doi.org/10.28925/2524-2644.2016.2.7

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Oleksii V. Chechulin, Вища школа журналістики і масових комунікацій Санкт-Петербурзького державного університету
д-р філос. наук, проф.

Посилання

Place Branding and Public Diplomacy [Електронний ресурс] // Place Branding and Public Diplomacy [сайт]. – Режим доступу: http://link.springer.com/journal/41254.

Journal of Place Management and Development [Електронний ресурс] // IPM [сайт]. – Режим доступу: http://www.placemanagement.org/research/jpmd/.

Ульяновский А. В. Маркетинговые коммуникации: 28 инструментов миллениума / А. В. Ульяновский. – Москва : Эксмо, 2008. – 432 с.

Чечулин А. В. Маркетинговые коммуникации территорий : [учеб. пособ.] / А. В. Чечулин. – СПб. :С.-Петербург. гос. ун-т, Ин-т «Высш. шк. журн. и мас.коммуникаций», 2015. – 102 с.


Переглядів анотації: 132
Завантажень PDF: 131
Опубліковано
2018-11-20
Як цитувати
Chechulin, O. V. (2018). КОМУНИКАЦІЙНІ І МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ В ПРОГРАМАХ ПРОСУВАННЯ ТЕРИТОРІЙ. Інтегровані комунікації, (2). вилучено із https://intcom.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/42
Розділ
Реклама і зв’язки з громадськістю