Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів

  • Олександр Курбан Київський університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: соціальні онлайн-мережі, комунікація, інформація

Анотація

У статті представлено аналіз теоретико-методологічного дослідження інформаційних процесів у соціальних онлайн-мережах. Проаналізовано попередні наукові роботи за темою, що представлені лише фрагментарними розробками. Пропонується авторська структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів, яка складається з трьох елементів – високих цифрових, гуманітарних та психотехнологій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олександр Курбан, Київський університет імені Бориса Грінченка

Канд. наук із соц. комунік., доцент, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Babaev A . Contextual Advertising [Text] / A . Babaev, N . Evdokimov, A .I vanov . – Sankt-Peterburg , 2012 . – 304 s.

Breckenridge J . PR 2 .0: New Media, New Audience, New Instruments [Text] / J . Breckenridge . – Moskva : Eksmo, 2009 . – 245 s.

Brogan K . The formula of Effect . How to Get the Real Result in Social Networks [Text] / K . Brogan, J . Smith [per . eng . U .Saptsyna] . – Moskva : Mann, Ivanov i farber, 2013 . – 245 s.

Halford R . An Advisor in Whom They Believe / R . Halford, Ch . Hryn, D . Mayster [per . s ang . V . ferber] . – Moskva : Mann, Ivanov i ferber, 2009 . – 272 s.

Hoyan o . ya . Principals of Radio Journalism and Radio Management : a Textbook [Text] / o . ya . Hoyan . – Kyiv : Veselka, 2004 . – 245 s.

Davitashvili G . Internet-television – alternative or metamorphosis? [Electronic resource] / Georgij Davitashvili . – Reference: http://www .internews .ru/teleforum2003/thesis4 .html.

Dalvort M . Social Networks: a guide to operation [Text] / Mikle Dalvort [per . s ang . o .Petrova] – Moskva: Dobraya book, 2010 . – 248 s .

Zelenin V . V . on the other Side of Truth: Neurolinguistic Programming as a Weapon of Information and Propaganda War [Text] / V . V . Zelenin . – Vinnytsya : Vindruk, 2014 . – 384 s.

Kaplunov D . Copywriting of Mass Destruction / D . Kaplunov . – St . Petersburg : Piter, 2012 . – 230 s.

Konyk D . Spread the Nets . How to Use Internet for the Benefit of your Business [Text] / D . Konyk, S . Rendel . – Kiev : LIK, 2011 . – 120 s.

Koshyk A . Web Analytics 2 .0 in Practice . Specifics and Best Methods [Text] / A . Koshyk . – Moskva : Williams, 2011 . – 528 s.

Kroll A .Complex Web Monitoring [Text] / Kroll A ., Pauer S . ; [per . ang . ogneva o .] – Moskva : Eksmo, 2010 . – 768 s.

Kurban o . V . PR in Marketing Communications [Text] : a Textbook / o . V . Kurban . – Kyiv : Condor-Vydavnytsvo, 2014 . – 246 s.

Kushch D . Digital TV [Electronic resource] / Dmitro Kushch [Text] // RBN . – Reference: http://rbn .cc/ua/analytics/788-cyfrove-telebachennja-chastyna-i.

Lazareva L . M . Media Culture and Its function / L . Lazareva // Culture and Modernity : Almanac / M-vo kul’tury i turyzmu Ukrayiny, Nats . akad . keriv . kadriv kul’tury i mystetstv . – Kyiv : Millennium, 2010 . – No 2 . – S .140–145.

Leybyn V .Applied Psychoanalysis [Electronic resource] / Vladimir Leybyn [Text] // Natsyonalnaya yentsyklopedycheskaya sluzhba . – Reference: http://vocabulary .ru/dictionary/881/word/prikladnoi-psihoanaliz.

Mobile Communications in Ukraine [Electronic resource] [Text] // Elektronna biblioteka Ukrayiny . – Reference: http://uateka .com/uk/article/society/1227.

Pocheptsov H . from facebook and Glamor to Wikileaks: Media Communications [Text] / H .H . Pocheptsov . – Kyiv : Spadshchyna, 2012 . - 464 s.

Pochepcov G . New Approaches in the field of «Hard» Information Wars [Electronic resource] // Media Sapiens [site] . – Reference: http://osvita.mediasapiens.ua/trends/1411978127/novye_podkhody_v_sfere_zhestkikh_infovoyn/.

Pocheptsov G .G . Information Wars . A New Instrument of Policy [Text] / G .G .Pochepcov . – Moscow : Algoritm, 2015 . – 256 s.

Right J . Blog Marketing: a New Revolution Way of Gain in Sales, Strengthening of Brand Potential and Achievements of Excel Results in Business [Text] / J .Right . – Moskva : Eksmo, 2008 . – 243 s.

Russell J . Web Analytics [Text] / [per . s anhl .] – Moskva : Kniga po Trebovaniju, 2013 . – 106 s.

Rashkoff D . Introduction . Character of Infection [Electronic resource] // Douglas Rashkoff . Mediavirus [site] . – Reference: http://mediavirus .narod .ru/02 .html

Sernovits E . Word of Mouth Marketing . How Smart Companies Set Tongues Wagging [Text] / E . Sernovits . – Moskva : Mann, Ivanov i ferber, 2012 . – 210 s.

filonov D . Go Ahead: 10 Most Popular Mmessengers [Electronic resource] / Dmitriy filonov [Text] // forbes . – Reference: http://www .forbes .ru/tekhnologii-photogallery/internet-i-svyaz/249686-na-svyazi-10-samykh-populyarnykh-messendzherov/photo/10

Halilov D . Marketing in Social Networks [Text] / D .Halilov . – Moskva : Mann, Ivanov i ferber, 2013 . – 240 s.

Halilov D . Monitoring of Blogs and Social Network [Electronic resource] / Damir Halilov [Text] // Encyclopedia marketinga . – Reference: http://www .marketing .spb .ru/lib-comm/internet/smm_monitoring .htm?printversion.

Hyatt M . A Platform: How to Become Very Much in Evidence on the Internet [Text] / [per . ang . o .Medved] . – Moskva : Mann, Ivanov i farber, 2013 . – 345 s.

Hassler M . Web Analytics [Text] / [per . ang .] –Moskva : Eksmo, 2010 . – 432 s.

falls G . Marketing in Social Media . Just About Principal [Text] / [per . s ang . V . yvashchenko] – Moskva : Mann, Ivanov i ferber, 2012 . – 336 s.

Schaefer M . Marketing in Twitter / per . ang .o .Medved . – Moscow : Mann, Ivanov i farber, 2013 . – 345 s.


Переглядів анотації: 183
Завантажень PDF: 178
Опубліковано
2016-12-22
Як цитувати
Курбан, О. (2016). Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів. Інтегровані комунікації, (2), 26-30. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2016.2.4
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю