ТЕАТРАЛЬНИЙ PR: ПІАР-СТРАТЕГІЇ В СУЧАСНОМУ ТЕАТРАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Анотація
У статті досліджено важливість та актуальність піар-стратегій у контексті сучасного театрального середовища. Розглянуто різноманітні підходи та інструменти, які театри можуть використовувати для залучення, утримання та взаємодії з аудиторією в епоху швидкозмінних технологій та культурних тенденцій. Починаючи з аналізу необхідності розуміння цільової аудиторії та вивчення її очікувань, стаття розкриває значення цього етапу для подальшої розробки індивідуальних стратегій. Досліджуються підходи до використання соціальних мереж та Інтернет-простору для активної комунікації та взаємодії з глядачами, зокрема за допомогою регулярних публікацій, відео-контенту та взаємодії у віртуальному середовищі. З’ясовано значення організації подій та участі у фестивалях як стратегії для привертання уваги та формування позитивного іміджу театру. Окрему увагу приділено контент-маркетингу та створенню цікавого та інформативного матеріалу, який розширює розуміння глядачів про театральне мистецтво. Проаналізовано партнерство та співпрацю з медіа як стратегію для збільшення охоплення та підвищення інтересу до театральних вистав. Крім того, використання інновацій та технологій, таких як віртуальна реальність, як способу робити театральний досвід захопливішим та доступнішим для різних груп глядачів. Усі аспекти розглянуто в контексті важливості адаптації театрів до сучасних викликів, зокрема врахування змін у споживчих звичках та швидкозмінних культурних тенденцій.
Висновки дослідження підкреслюють, що в сучасному світі театральний PR має бути гнучким, інноваційним і відкритим до експериментів. Важливу роль відіграє постійне вивчення аудиторії та адаптація до її змінюваних уподобань і поведінки. Таким чином, театри зможуть не тільки вижити, але й процвітати, активно розвиваючи свій зв'язок з глядачами в епоху цифровізації та глобальних змін.
Завантаження
Посилання
Akimov, D. (2019). Marketing art and integrated marketing communications (advertising, stimulation of object, please releases). Culture and Contemporaneity, 1, 61–67. https://doi.org/10.32461/2226-0285.1.2019.179648
Mystetskyi Arsenal. (n.d.). Belgian innovative VR theater CREW at the Mystetskyi Arsenal. Mystetskyi Arsenal. Retrieved April 10, 2024, from https://artarsenal.in.ua/laboratory/proekt/belgijskyj-innovatsijnyj-vr-teatr-crew/
Breus, O. (2007, November 9). About the art market in Ukraine and how a real artist can survive on it. UNIAN. https://www.unian.ua/culture/76245-pro-art-rinok-v-ukrajini-i-yak-na-nomu-vijiti-spravjnomu-mittsevi.html
Golovnenko A. (2018, January 27). "Kyiv Account": performances for breakfast, lunch and dinner. The Ukrainian Week. https://tyzhden.ua/kyivskyj-rakhunok-vystavy-na-snidanok-obid-i-vecheriu/
Kuchyna, N. I. (2015). The Role Of Marketing In The Activities Of Organizations In The Sociocultural Sphere. Culture of Ukraine, 48, 128-138. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kukl_2015_48_14
Lipkivska A. (n.d.). Scene for a topical drama. Day. Retrieved April 10, 2024, from https://day.kyiv.ua/uk/article/-kultura/scena-dlya-aktualnoyi-dramy-0
Mogilova, A. Y. & Soloveychik V. A. (2016). Features of Marketing Development in the Field of Culture and Arts. Odessa National University Herald. Series Economy, 21, 6, 106–109.
About the Theatre. (n.d.). Retrieved April 10, 2024, from https://ua.gobananas.com.ua/about
Puchkova, Ye. I. (1998). Marketing in the Field of Theater Arts. Marketing, 1(4), 94–100.
About the Theatre. (n.d.). Arts Center "New Ukrainian Theater". Retrieved April 10, 2024, from https://www.nut.kyiv.ua/pro-teatr/
Diggle's, K. (1984). Guide to Arts Marketing: The Principles and Practice of Marketing as they apply to the arts. Rhinegold Publishing Ltd, 256 p.
Melillo, J. (1983). Market the Arts! New York : Foundation for the Extension and Development of the American Professional Theatre, 287 p.
Teatrarium. (n.d.). PostPlay Theater – a real theater underground. Teatrarium. Retrieved April 10, 2024, from https://teatrarium.com/postplay-teatr-andegraund/