БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ОГЛЯД КНИЖКОВИХ ВИДАНЬ КАФЕДРИ РЕКЛАМИ ТА ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ГУМАНІТАРНОГО ІНСТИТУТУ КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА
Анотація
Протягом 2014 року науковцями кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка було підготовлено до друку три книжкові видання: «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів» (збірник наукових праць), «Абетка соціальних комунікацій» (термінологічний довідник), Курбан О. В. «PR у маркетингових комунікаціях» (навчальний посібник). Пропонуємо Вашій увазі покажчики змістів цих видань.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-18
Як цитувати
Zakharchuk, O. V. (2018). БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ОГЛЯД КНИЖКОВИХ ВИДАНЬ КАФЕДРИ РЕКЛАМИ ТА ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ГУМАНІТАРНОГО ІНСТИТУТУ КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА. Інтегровані комунікації, (1). вилучено із https://intcom.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/26
Розділ
Рецензії, відгуки, покажчики змістів