БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ОГЛЯД КНИЖКОВИХ ВИДАНЬ КАФЕДРИ РЕКЛАМИ ТА ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ГУМАНІТАРНОГО ІНСТИТУТУ КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА

  • Olesia V. Zakharchuk Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Анотація

Протягом 2014 року науковцями кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка було підготовлено до друку  три книжкові видання: «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів» (збірник наукових праць),  «Абетка соціальних комунікацій» (термінологічний довідник), Курбан О. В. «PR у маркетингових комунікаціях» (навчальний посібник). Пропонуємо Вашій увазі покажчики змістів цих видань.

DOI: https://doi.org/10.28925/2524-2644.2016.1.14

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Olesia V. Zakharchuk, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Фахівець відділу документації і діловодства

 


Переглядів анотації: 158
Завантажень PDF: 148
Опубліковано
2018-10-18
Як цитувати
Zakharchuk, O. V. (2018). БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ОГЛЯД КНИЖКОВИХ ВИДАНЬ КАФЕДРИ РЕКЛАМИ ТА ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ГУМАНІТАРНОГО ІНСТИТУТУ КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА. Інтегровані комунікації, (1). вилучено із https://intcom.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/26
Розділ
Рецензії, відгуки, покажчики змістів