Бібліографічний огляд книжкових видань кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
Ключові слова:
соціальні комунікації, маркетингові комунікації, термінологія соціальних комунікацій, зв’язки з громадськістю, Курбан О. В.
Анотація
Протягом 2014 року науковцями кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка було підготовлено до друку три книжкові видання: «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів» (збірник наукових праць), «Абетка соціальних комунікацій» (термінологічний довідник), Курбан О. В. «PR у маркетингових комунікаціях» (навчальний посібник). Пропонуємо Вашій увазі покажчики змістів цих видань.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2016-09-29
Як цитувати
Захарчук, О. (2016). Бібліографічний огляд книжкових видань кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. Інтегровані комунікації, (1), 84-88. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2016.1.14
Розділ
Рецензії, відгуки, покажчики змістів