Destin-Ation Integration: вплив європейського проєкту Destin (2018–2022) на українську журналістику та медіаосвіту

  • Ієн Гад Університет Бат-Спа
  • Рейчел МакДональд Університет Бат-Спа
  • Адель Кін Університет Бат-Спа
Ключові слова: журналістика, медіа, університети, студенти, Болонський процес, Україна, війна

Анотація

DESTIN: Журналістська освіта для демократії в Україні: Розвиток стандартів, доброчесності та професіоналізму – це проєкт, що фінансувався Erasmus+ за участю двадцяти партнерів з Європи та України та мав на меті змінити середовище для журналістики в Україні шляхом співпраці з факультетами університетів, роботодавцями та іншими ключовими зацікавленими сторонами. Метою було зробити так, щоб програми вищої освіти краще відповідали потребам студентів, медіа-сектору та демократичного суспільства в цілому. У період з листопада 2018 року до листопада 2022 року реалізація проєкту призвела до розробки та впровадження двадцяти нових і переглянутих програм бакалавра та магістра з журналістики та медіа в десяти українських університетах. Також було розроблено та реалізовано: сімнадцять онлайн-курсів з «Медіаграмотності», орієнтованих на українську громадськість; «Національні методичні вказівки» для програм бакалаврату та магістра журналістики, надані Міністерству освіти і науки; проведений Український форум освітян медіа та журналістики; польсько-українська магістерська програма з журналістики з подвійним дипломом, започаткована у вересні 2022 року. У цій статті розповідатиметься про цілі, діяльність, досягнення, вплив і спадщину проєкту. Підкреслено цінність освіти як для покращення якості журналістики, так і для збереження демократичних цінностей, особливо під час війни.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Ієн Гад, Університет Бат-Спа

Професор англійської літератури, керівник відділу розвитку європейських проєктів, Університет Бат-Спа (Велика Британія).

Рейчел МакДональд, Університет Бат-Спа

Менеджер з питань міжнародних грантів, Університет Бат-Спа (Велика Британія).

Адель Кін, Університет Бат-Спа

Адміністратор ЄС та міжнародних грантів, Університет Бат-Спа (Велика Британія).

Посилання

ALIGN: Achieving and Checking the Alignment between Academic Programmes and Qualifications Framework. (2016). Website. http://align.brusov.am/

Bezchotnikov, S. V. et al. (2021). Collection of National Methodological Guidelines for the Content, Development and Implementation of the Bachelor’s and Master’s Study Programmes in Journalism Developed within Erasmus+ KA2 DESTIN Project. DESTIN. https://www.destin-project.info/collection-of-national-methodological-guidelinesfor-the-content-development-and-implementationof-the-bachelors-and-masters-study-programmes-injournalism/

Безчотнікова, C. B. (2021). Збірка національних методичних рекомендацій щодо змісту, розробки та впровадження навчальних програм для здобуття ступенів бакалавра та магістра в галузі журналістики підготовлена в рамках проєкту Еразмус+ КА2 DESTIN. DESTIN. https://www.destin-project.info/zbirka-natsionalnykhmetodychnykh-rekomendacii/

DESTIN: Journalism Education for Democracy in Ukraine: Developing Standards, Integrity and Professionalism. (2021). Website. http://www.destin-project.info/en/

DESTIN: Журналістська освіта задля демократії в Україні: розробка стандартів, доброчесність та професіоналізм. (2021). Website. http://www.destin-project.info/

Dutsyk, D. and Shutov, R. (2016). The State of Journalism Education at Journalism Departments in Ukraine (pilot survey findings). NGO Media Detector. https://issuu.com/marydachkovska/docs/dm_osvita_engl_a4_light.compressed

European Commission/EACEA/Eurydice. (2020). The European Higher Education Area in 20: Bologna Process Implementation Report. Publications Office of the European Union.

European Higher Education Agency. (2021). Ukraine. https://ehea.info/page-ukraine

European Journalism Training Association. (2020). Tartu Declaration. https://www.ejta.eu/tartu-declaration-2020

Gabor, N. (2022). ‘European model of journalism education in Ukraine is DESTIN’. Address to DESTIN conference: Journalism of the Future, Lviv, 18–19 October 2022.

Hyland, P. et al. (2017). National Report on Aligning Academic Programmes and Quality Assurance with EU Standards [Ukraine]. ALIGN: Achieving and Checking the Alignment between Academic Programmes and Qualifications Framework

Journalism Education for Democracy in Ukraine: Developing Standards, Integrity and Professionalism. Erasmus+ Project Results. Website. https://ec.europa.eu/programmes/erasmusplus/projects/eplus-project-details/#project/598964-EPP-1-2018-1-UK-EPPKA2-CBHE-JP

Kremen, V. G. et al. (2017). National Report on the State and Prospects of Education Development in Ukraine. National Academy of Educational Sciences of Ukraine.

Rozvadovskyy, O. (c.2010). Media Landscapes: Ukraine. European Journalism Centre. http://ejc.net/media_landscapes/ukraine [NB. This can now only be accessed via a 2013 snapshot: https://web.archive.org/web/20130805205745/http://ejc.net/media_landscapes/ukraine].


Переглядів анотації: 69
Завантажень PDF: 25
Опубліковано
2023-06-21
Як цитувати
Гад, І., МакДональд, Р., & Кін, А. (2023). Destin-Ation Integration: вплив європейського проєкту Destin (2018–2022) на українську журналістику та медіаосвіту. Інтегровані комунікації, (1 (15), 13-20. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2023.152
Розділ
Теорія і практика журналістики