ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ФОРМУВАННІ ФАХОВИХ (СПЕЦІАЛЬНИХ) КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Анотація
У статті висвітлено роль методів проєктів у навчанні студентів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка. Названо й схарактеризовано фестивалі, гуртки й проєкти, які організовуються на кафедрі видавничої справи. Вказано мету і завдання цих заходів, проаналізовано результати і напрацювання, описано роль і місце фестивалів, гуртків, проєктів у навчальному процесі. Зазначено, які фахові компетентності формуються під час викладання курсів, що вивчають студенти-журналісти освітньої програми «Видавнича справа та редагування». Автори доходять висновків про можливості проєктів у розвитку фахових компетентностей та їхню важливість у досягненні програмних результатів навчання.
Ключові слова: фахові компетентності, програмні результати навчання, проєктна діяльність закладу вищої освіти, кафедра видавничої справи, Інститут журналістики, Київський університет імені Бориса Грінченка.