Вплив соціальних мереж на формування вподобань користувачів

  • Анжеліка Костянтинівна Досенко Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка (Київ, Україна) https://orcid.org/0000-0002-8986-060X
Ключові слова: соціальні мережі, соціальні медіа, фолксономія, функції соціальних мереж.

Анотація

У статті вивчається явище впливу соціальних мереж на сучасного українського споживача, рівень довіри до інформаційного ресурсу розміщеного на комунікаційних платформах. Метою статті стало окреслення функції соціальних мереж як комунікаційної платформи, що продемонструє реальний рівень інформаційного впливу у соціальних мережах на українців. Для досягнення поставленої мети були використані наступні методи дослідження: аналіз наукової літератури, співсталення існуючих точок зору, анкетування (для вивчення точки зору українців щодо впливу соціальних мереж). Увага приділена вивченню функцій соціальних мереж з позиції розширення спектру впливу на аудиторію, можливістю створення сторінки лідера думки на прикладі популярної в Україні мережі «Facebook». Як результати, під час проведення дослідження було здійснено анкетування 1500 українців, яке продемонструвало рівень довіри юзерів до інформаційних ресурсів. Ми побачили, що такий рівень досить високий і подекуди перевищує довіру до традиційних медіа.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Анжеліка Костянтинівна Досенко, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка (Київ, Україна)

Кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри журналістики та нових медіа, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка (Київ, Україна)

Посилання

Bocharskyi, K. Media Science, Kommersant [Kommersant’], available at: https://cutt.ly/DtOUSn8 (accessed: 16 Maу 2019).

It’s all about Facebook, Just an SEO blog, available at: https://cutt.ly/otOU8XS (accessed: 16 Maу 2019).

Volkov, Yu. H., Mostovaia, Y. V. (1998), «Sociology», Textbook, edited V. Y. Dobrenkova, Moscow: Hardaryka, 432 р.

Desiaternyk, D. (2004), Virtual Reality, Day [Den’], available at: http://www.day.kiev.ua/34041 (accessed: 16 Maу 2019).

Dolhov, Yu. N., Kopovoi, A. S., Maliuchenko, H. N., Smyrnov, V. M. (2009), «Developing a culture of media consumption: a socio-psychological approach», Saratov: Yzdatelstvo Saratovskoho unyversyteta, 208 р.

Ezhov, A. V. (2009), Analysis of the archetypal mechanisms of virtual personality formation in the Internet environment, taking into account gender and age characteristics, The Universe of Social Psychiatry, Medical Psychology and Psychosomatic Medicine. [Vsesvit sotsialnoi psykhiatrii, medychnoi psykholohii ta psykhosomatychnoi medytsyny], Simferopol’, vol. 1, no 2 (2), р. 102–106.

Ivanov, D. V. (2000), «Society virtualization», Sankt-Peterburh: Peterburhskoe Vostokovedenye, 96 р.

Karasyk, V. I. (1992), «Social status language», Moscow, р. 18.

Kremleva, S. O. Network communities, available at: http://sociolo-gy.extrim.ru/dip/start.htm (accessed: 16 Maу 2019).

Kuriata, N. (2011), New media – new audience needs, available at: https://cutt.ly/ttOIi0P (accessed: 16 Maу 2019).

Chaldyny, Robert (2006), «Psychology of influence», 4th edition, Sankt-Peterburh: Pyter, 286 р.

Granovetter M. The Strength of Weak Ties, American Journal of Sociology, vol. 76, issue 6, 1973, p. 1360–1380.

Boyd D., Ellison N. Social Network Sites: Definition, History, and Scholarship, Journal of Computer-Mediated Communication, vol. 13 (1), 2007.

Copycats: тор 10 International Facebook Clones, Mashable, available at: https://cutt.ly/9tOUNC0 (accessed: 16 Maу 2019).


Переглядів анотації: 272
Завантажень PDF: 97
Опубліковано
2019-06-14
Як цитувати
Досенко, А. К. (2019). Вплив соціальних мереж на формування вподобань користувачів. Інтегровані комунікації, (7), 58-62. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2019.7.9
Розділ
Теорія і практика журналістики