Інноваційні системи управління рекламними та PR-процесами в мережі Інтернет
Анотація
Стаття порушує тематику дослідження інформаційно-комунікаційних технологій, які використовують в мережі Інтернет з метою управління рекламними та PR-процесами. Представлено перспективний напрям використання контенту в мережевому просторі, що передбачає застосування технологій автоматизованого управління інформаційних процесів (web 3.0). Названі й охарактеризовані автором інструменти є інноваційними та мають широкий спектр використання для проведення прикладних і теоретико-методологічних досліджень, а також для практики. Зазначені технології дають можливість зменшити матеріальні витрати та вдосконалити якість роботи із контентом, прискорити його розповсюдження. Описані в статті інструменти мають важливе значення для вдосконалення таких традиційних маркетингових комунікацій, як реклама і PR. Охарактеризовані автором системи – це онлайн-сервіси з широким доступом інтернет-користувачів на безоплатних та платних умовах. Найпопулярнішими на ринку реклами і PR є такі сервіси: SMM Box, RePublic, NovaPress Publisher, SMM Aero, Kuku.io, Publbox, Postmypost. Ці програми мають зручний інтерфейс і просту систему навігації, що робить їх відкритими навіть для користувачів-початківців.
Завантаження
Посилання
SMMBOX, available at: https://smmbox.com/ (accessed: 3 April 2019).
RePublic – cервис умного авторепостинга, RePublic, available at: https://re-pub.me/welcome/ (accessed: 3 April 2019).
NovaPress Publisher, available at: https://novapress. com/ (accessed: 3 April 2019).
SMM Aero, available at: https://smmaero.ru/ (accessed: 3 April 2019).
Kuku.io, available at: https://kuku.io/ (accessed: 3 April 2019).
Publbox, available at: https://publbox.com/ (accessed: 3 April 2019). 7. Postmypost, available at: https://postmypost.ru/ (accessed: 3 April 2019).