Інноваційні системи управління рекламними та PR-процесами в мережі Інтернет

  • Олександр Васильович Курбан Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка (Київ, Україна) https://orcid.org/0000-0002-3937-7441
Ключові слова: соціальні онлайн-мережі, Інтернет, SMM, PR, реклама, маркетингові комунікації, управлінські процеси.

Анотація

Стаття порушує тематику дослідження інформаційно-комунікаційних технологій, які використовують в мережі Інтернет з метою управління рекламними та PR-процесами. Представлено перспективний напрям використання контенту в мережевому просторі, що передбачає застосування технологій автоматизованого управління інформаційних процесів (web 3.0). Названі й охарактеризовані автором інструменти є інноваційними та мають широкий спектр використання для проведення прикладних і теоретико-методологічних досліджень, а також для практики. Зазначені технології дають можливість зменшити матеріальні витрати та вдосконалити якість роботи із контентом, прискорити його розповсюдження. Описані в статті інструменти мають важливе значення для вдосконалення таких традиційних маркетингових комунікацій, як реклама і PR. Охарактеризовані автором системи – це онлайн-сервіси з широким доступом інтернет-користувачів на безоплатних та платних умовах. Найпопулярнішими на ринку реклами і PR є такі сервіси: SMM Box, RePublic, NovaPress Publisher, SMM Aero, Kuku.io, Publbox, Postmypost. Ці програми мають зручний інтерфейс і просту систему навігації, що робить їх відкритими навіть для користувачів-початківців.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олександр Васильович Курбан, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка (Київ, Україна)

Канд. наук із соц. комунік., доц. кафедри реклами і зв’язків з громадськістю, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка (Київ, Україна)

Посилання

SMMBOX, available at: https://smmbox.com/ (accessed: 3 April 2019).

RePublic – cервис умного авторепостинга, RePublic, available at: https://re-pub.me/welcome/ (accessed: 3 April 2019).

NovaPress Publisher, available at: https://novapress. com/ (accessed: 3 April 2019).

SMM Aero, available at: https://smmaero.ru/ (accessed: 3 April 2019).

Kuku.io, available at: https://kuku.io/ (accessed: 3 April 2019).

Publbox, available at: https://publbox.com/ (accessed: 3 April 2019). 7. Postmypost, available at: https://postmypost.ru/ (accessed: 3 April 2019).


Переглядів анотації: 307
Завантажень PDF: 160
Опубліковано
2019-06-14
Як цитувати
Курбан, О. В. (2019). Інноваційні системи управління рекламними та PR-процесами в мережі Інтернет. Інтегровані комунікації, (7), 33-37. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2019.7.4
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю