КНИЖКОВІ ВИДАННЯ ВИДАВНИЦТВА "РАНОК" ЯК СКЛАДНИК ЙОГО МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ

  • Kateryna Sosiedko
Ключові слова: маркетинг, товарна стратегія, товарна політика, маркетингова комунікація

Анотація

Актуальність теми дослідження зумовлена стрімким розвитком видавничої діяльності, що супроводжується зростанням конкуренції, появою великого асортименту продукції, можливістю широкого вибору для споживача. Видавництвам щораз потрібно докладати значних зусиль для того, щоб залишатися впізнаваними, цікавими для свого споживача, здатними втримати і примножити аудиторію. Визначну роль у цьому процесі відіграє маркетингова стратегія видавництва.

У науковому повідомленні розглянуто і проаналізовано стан товарної політики видавництва «Ранок» як важливого підгрунтя для конкурентної позиції на ринку. Це і є метою дослідження, для досягнення якої визначено такі завдання: 1) визначити основні напрями роботи видавництва; 2) охарактеризувати асортимент видавничої продукції; 3) окреслити напрями реалізації маркетингової товарної політики. У ході дослідження ми використали такі методи наукового пізнання: описовий метод, методи аналізу, узагальнення і прогнозування. За результатами дослідження маркетингової стратегії видавництва «Ранок», визначено перспективи його розвитку.

DOI: 10.28925/2524-2644.2018.6.11

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Теремко Василь. Видавничий маркетинг. Київ: Академвидав, 2009. 271 с.

Шпак В. І. Видавничий бізнес. Теорія і практика. Київ : ТОВ «УПК «ЕксОб», 2010.

Шпак В. І. Видавничий бізнес в умовах української державності : монографія. Київ : Експрес-об’ява, 2015.

Тимошик Микола. Видавничий бізнес: погляд журналіста, видавця, вченого. Київ : Наша культура і наука, 2005. 327 с.

Кузнецов Б. А. Экономика и организация издатель-

ской деятельности : учебник для студентов вузов. Москва: ACT: Астрель, 2006. 319 с.

Видавництво «Ранок». URL: https://www.ranok. com.ua/about.html.

ДСТУ 3017:2015 : Видання. Основні види. Терміни та визначення понять. Київ : ДП «УкрНДНЦ», 2016. 38 с. (Національний стандарт України: Інформація та доку-

ментація).

ДСанПіН : Державні санітарні норми і правила «Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей». – [Чинний від 30. 01. 2007]. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0077-07.

Рейтинг українських видавництв // Publishers’ Forum. 2018. URL: http://bookforum.ua/en/rejtyng-

ukrayinskyh-vydavnytstv/.

Які книжки українці найбільше купували в 2017 році. Великий рейтинг // Еспресо. 2017. URL: https:// espreso/tv/article/2017/12/29/top_knyzhok_v_ukrayini_20.


Переглядів анотації: 613
Завантажень PDF: 225
Опубліковано
2018-12-21
Як цитувати
Sosiedko, K. (2018). КНИЖКОВІ ВИДАННЯ ВИДАВНИЦТВА "РАНОК" ЯК СКЛАДНИК ЙОГО МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ. Інтегровані комунікації, (6), 70-73. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2018.6.11
Розділ
Наукові розвідки студентів