Комунікаційні інструменти розбудови бренда видавництва «Основи»

  • Світлана Карпета Київський університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: бренд, комунікаційні інструменти, PR, видавництво «Основи»

Анотація

Актуальність теми дослідження зумовлена стрімким розвитком видавничої діяльності, що супроводжується зростанням конкуренції, появою великого асортименту продукції, можливістю широкого вибору для споживача. Видавництвам щораз потрібно докладати значних зусиль для того, щоб залишатися впізнаваними, цікавими для свого споживача, здатними втримати і примножити аудиторію. Визначну роль у цьому процесі відіграє бренд видавництва. У науковому повідомленні розглянуто і проаналізовано використання комунікаційних інструментів, які застосовуються у розбудові бренда видавництва «Основи». Це і є метою дослідження, для досягнення якої визначено такі завдання: 1) визначити комунікаційні інструменти розбудови бренда видавництва; 2)проаналізувати доцільність використання комунікаційних інструментів. У ході дослідження ми використали такі методи наукового пізнання: описовий метод, методи аналізу, узагальнення і прогнозування. За результатами дослідження розбудови бренда видавництва «Основи», визначено перспективи його розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Світлана Карпета, Київський університет імені Бориса Грінченка

студентка ІV курсу Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Sharkov, F. I. (2010), Constants of Goodwill: Style, Publicity, Reputation, Image and Brand of the Firm: a Textbook, Izdatelsko-torgovaia korporatsiia “Dashkov i K°”, 272 p.

Ezhyzhanska, T. (2017), “Brand of publishing house as a product of communication”, Naukovi Zapysky [Scientific Notes], no. 1 (54), pp. 238–248.

Olifer, D. (2014), “The newest ways of promoting the book in Internet”, Proceedings of the Scientific and Practical Internet Conference “Domestic Science at the Change of Epochs: Problems and Prospects of Development”, Pereyaslav-Khmelnitskyi, pp. 4–12.

Strutynska, I. V. (2015), Brand Management: Theory and Practice: a Textbook, Print-office,Ternopil, 204 p.


Переглядів анотації: 392
Завантажень PDF: 258
Опубліковано
2018-10-31
Як цитувати
Карпета, С. (2018). Комунікаційні інструменти розбудови бренда видавництва «Основи». Інтегровані комунікації, (5), 57-59. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2018.5.9
Розділ
Наукові розвідки студентів