ОСОБЛИВОСТІ КОПІРАЙТИНГУ УКРАЇНСЬКОЇ РЕКЛАМИ ПІСЛЯ ПОВНОМАСШТАБНОГО ВТОРГНЕННЯ РОСІЇ В УКРАЇНУ
Анотація
Дослідження присвячене аналізу змін, що відбулися в українській рекламі після повномасштабного вторгнення росії в Україну, зокрема, особливостям копірайтингу української реклами.
Мета дослідження – вивчити та систематизувати актуальні засоби донесення рекламної інформації до авдиторії в умовах війни. Для досягнення поставленої мети визначено такий перелік завдань: 1) вивчити взірці української реклами, створеної після 24 лютого 2022 року; 2) виявити й описати засоби та інструменти, за допомогою яких рекламне повідомлення доноситься до потенційної авдиторії; 3) систематизувати результати.
Теоретичне значення отриманих результатів стане підґрунтям для нових наукових пошуків. Практичні напрацювання дадуть змогу внести актуальні корективи до навчальних матеріалів.
Під час дослідження вивчено комерційну рекламу українських брендів, що була створена після 24 лютого 2022 року, проаналізовано тексти та ідеї обраної реклами, зроблено висновки щодо значення досліджених змін та їхнього впливу на українське суспільство у майбутньому.
Завантаження
Посилання
Bondar, K. (n.d.). Shcho dorechno, a shcho nepryiniatno v reklami pid chas viiny. Porivnialy dumky peresichnykh ukraintsiv ta marketolohiv [What is appropriate and what is unacceptable in advertising during the war: Comparing the views of ordinary Ukrainians and marketers]. Bazilik. https://bazilik.media/shcho-dorechno-a-shcho-nepryjniatno-v-reklami-pid-chas-vijny-doslidzhennia/
Moroz, I. (2022). Sotsialna reklama v chasy viiny: osoblyvosti vysvitlennia v pidruchnykakh istorii [Social advertising in times of war: Features of coverage in history textbooks]. Problemy suchasnoho pidruchnyka: zbirnyk Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 291–295. https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/731865/1/Мороз_І_PSP_tezy_2022.pdf
Marketing voiennoho chasu: yak zminylasia povedinka spozhyvachiv pid chas viiny? Chy potriben brend u voiennyi chas? Yak mae zminytysia pidkhid do marketynhu? [Wartime marketing: How consumer behavior changed during the war? Is a brand needed in wartime? How should the marketing approach change?] (n.d.). Havas Village Ukraine. https://cases.media/article/marketing-voyennogo-chasu-doslidzhennya-havas-village-ukraine
Kyivstar. (n.d.). Podvoiui napovnennia svoho taryfu [Double your plan's contents] [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=8uiUEri7urc
Kyivstar. (n.d.). Obiimy [Hug] [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=g1XRSmCY4EY
Kyivstar. (n.d.). Supersyla “Dopomoha ZSU”. Vezha [Superpower “Support the Armed Forces of Ukraine”. Tower] [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=yYWNA_u_4bU
Kyivstar. (n.d.). Budni inzheneriv Kyivstar [Kyivstar engineers' daily routine] [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=M2XLkqipUHA
Kyivstar. (n.d.). Vdiachni kozhnomu [Grateful to everyone] [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=MaPBEuIFRkw
Zovnishnia reklama v Ukraini pid chas viiny: problemy, rishennia, tendentsii [Outdoor advertising in Ukraine during the war: Problems, solutions, trends]. (n.d.). Delo.ua. https://delo.ua/news-companies/zovnisnya-reklama-v-ukrayini-pid-cas-viini-problemi-risennya-tendenciyi-438657/
Kostia, S. (2023, July 5). Reklama pid chas viiny: “khaip” ne oznachaie efektyvnist [Advertising during the war: “Hype” does not mean effectiveness]. Ukrainska Pravda. https://epravda.com.ua/columns/2023/07/05/701876/