ОСОБЛИВОСТІ КОПІРАЙТИНГУ УКРАЇНСЬКОЇ РЕКЛАМИ ПІСЛЯ ПОВНОМАСШТАБНОГО ВТОРГНЕННЯ РОСІЇ В УКРАЇНУ

  • Світлана Вернигора Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
  • Ніна Вернигора Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: копірайтинг; українська реклама; повномасштабне вторгнення росії в Україну; рекламний текст.

Анотація

Дослідження присвячене аналізу змін, що відбулися в українській рекламі після повномасштабного вторгнення росії в Україну, зокрема, особливостям копірайтингу української реклами.

Мета дослідження – вивчити та систематизувати актуальні засоби донесення рекламної інформації до авдиторії в умовах війни. Для досягнення поставленої мети визначено такий перелік завдань: 1) вивчити взірці української реклами, створеної після 24 лютого 2022 року; 2) виявити й описати засоби та інструменти, за допомогою яких рекламне повідомлення доноситься до потенційної авдиторії; 3) систематизувати результати.

Теоретичне значення отриманих результатів стане підґрунтям для нових наукових пошуків. Практичні напрацювання дадуть змогу внести актуальні корективи до навчальних матеріалів.

Під час дослідження вивчено комерційну рекламу українських брендів, що була створена після 24 лютого 2022 року, проаналізовано тексти та ідеї обраної реклами, зроблено висновки щодо значення досліджених змін та їхнього впливу на українське суспільство у майбутньому.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Світлана Вернигора, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

кандидат наук з соціальних комунікацій,
доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю
Київського столичного університету імені Бориса Грінченка

Ніна Вернигора, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

кандидат наук з соціальних комунікацій,
доцент кафедри медіапродюсування та видавничої справи
Київського столичного університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Bondar, K. (n.d.). Shcho dorechno, a shcho nepryiniatno v reklami pid chas viiny. Porivnialy dumky peresichnykh ukraintsiv ta marketolohiv [What is appropriate and what is unacceptable in advertising during the war: Comparing the views of ordinary Ukrainians and marketers]. Bazilik. https://bazilik.media/shcho-dorechno-a-shcho-nepryjniatno-v-reklami-pid-chas-vijny-doslidzhennia/

Moroz, I. (2022). Sotsialna reklama v chasy viiny: osoblyvosti vysvitlennia v pidruchnykakh istorii [Social advertising in times of war: Features of coverage in history textbooks]. Problemy suchasnoho pidruchnyka: zbirnyk Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 291–295. https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/731865/1/Мороз_І_PSP_tezy_2022.pdf

Marketing voiennoho chasu: yak zminylasia povedinka spozhyvachiv pid chas viiny? Chy potriben brend u voiennyi chas? Yak mae zminytysia pidkhid do marketynhu? [Wartime marketing: How consumer behavior changed during the war? Is a brand needed in wartime? How should the marketing approach change?] (n.d.). Havas Village Ukraine. https://cases.media/article/marketing-voyennogo-chasu-doslidzhennya-havas-village-ukraine

Kyivstar. (n.d.). Podvoiui napovnennia svoho taryfu [Double your plan's contents] [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=8uiUEri7urc

Kyivstar. (n.d.). Obiimy [Hug] [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=g1XRSmCY4EY

Kyivstar. (n.d.). Supersyla “Dopomoha ZSU”. Vezha [Superpower “Support the Armed Forces of Ukraine”. Tower] [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=yYWNA_u_4bU

Kyivstar. (n.d.). Budni inzheneriv Kyivstar [Kyivstar engineers' daily routine] [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=M2XLkqipUHA

Kyivstar. (n.d.). Vdiachni kozhnomu [Grateful to everyone] [Video]. YouTube. https://www.youtube.com/watch?v=MaPBEuIFRkw

Zovnishnia reklama v Ukraini pid chas viiny: problemy, rishennia, tendentsii [Outdoor advertising in Ukraine during the war: Problems, solutions, trends]. (n.d.). Delo.ua. https://delo.ua/news-companies/zovnisnya-reklama-v-ukrayini-pid-cas-viini-problemi-risennya-tendenciyi-438657/

Kostia, S. (2023, July 5). Reklama pid chas viiny: “khaip” ne oznachaie efektyvnist [Advertising during the war: “Hype” does not mean effectiveness]. Ukrainska Pravda. https://epravda.com.ua/columns/2023/07/05/701876/


Переглядів анотації: 52
Завантажень PDF: 7
Опубліковано
2025-06-29
Як цитувати
Вернигора, С., & Вернигора, Н. (2025). ОСОБЛИВОСТІ КОПІРАЙТИНГУ УКРАЇНСЬКОЇ РЕКЛАМИ ПІСЛЯ ПОВНОМАСШТАБНОГО ВТОРГНЕННЯ РОСІЇ В УКРАЇНУ. Інтегровані комунікації, (1 (19), 191-198. https://doi.org/10.28925/2524-2652.2025.124
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю