ГЛОБАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ В УПРАВЛІННІ РЕПУТАЦІЄЮ
Анотація
Стаття присвячена аналізу глобальних тенденцій в управлінні репутацією. Автори дослідили актуальні світові рейтинги та проаналізували репутаційні дослідження; визначили основні репутаційні ризики, які впливатимуть на управління репутацією та формування антикризової комунікаційної стратегії компанії.
У статті наведено дані порівняльного аналізу лідерів рейтингу Global RepTrak 100 за 2020–2024 рр. Виокремлено компанії, які з року в рік очолюють цей рейтинг та мають сильну позитивну репутацію серед стейкхолдерів.
Визначено, що серед глобальних тенденцій у сфері управління нематеріальними активами, які визначають розвиток компаній, ключовими є: корпоративна репутація, відповідальне лідерство та сталий розвиток. Серед актуальних трендів в управлінні репутацією важливе значення мають наявність вищої мети корпоративного бренду, якісна комунікація з різними групами стекхолдерів як основа бізнес-стратегії, кібербезпека та захист даних, інтеграція штучного інтелекту в робочі процеси (у тому числі комунікативні) та етичність його використання.
На основі проведеного аналізу підготовлено рекомендації для формування ефективної комунікаційної стратегії з управління репутацією. Автори статті наголошують, що комунікаційна стратегія для розбудови і підтримання позитивної репутації компанії, має спиратися на збалансовану систему комунікаційних каналів і повідомлень.
Компанія, яка прагне мінімізувати репутаційні виклики і кризи, обов’язково має пропрацьовувати можливі варіанти репутаційних ризиків та розробляти сценарії швидкого реагування на них. Наявність плану антикризових комунікацій дозволить швидко та злагоджено діяти в умовах цейтноту. Водночас, враховуючи крихкість та мінливість ситуацій в умовах BANI-світу, будь-який план має бути адаптивним і гнучким.
Завантаження
Посилання
The RepTrak Company. (2020). Global Trends in Reputation. https://assets.ctfassets.net/az51l532ei6u/5crommpsdb8ljk3fpz9ac3/6ee1a6e296272d0a02102a53aae9b29e/2020_Global_Trends_Report_reptrak.pdf
Abratt, R., & Kleyn, N. (2012). Corporate identity, corporate branding and corporate reputations: Reconciliation and integration. European Journal of Marketing, 46 (7/8), 1048–1063. https://doi.org/10.1108/03090561211230197
Corporate Excellence. (2024). Approaching the future 2024. Trends in reputation and intangible asset management. https://static1.squarespace.com/static/561d0274e4b0601b7c814ca9/t/66fad6a67ded6d696d9f4da5/1727714997428/Full+Report+ATF+2024++Corporate+Excellence+ENG_compressed.pdf
Cascio, J. (2020, April 29). Facing the Age of Chaos. https://medium.com/@cascio/facing-the-age-of-chaos-b00687b1f51d
Firestein, P. J. (2006). Building and protecting corporate reputation. Strategy & Leadership, 34(4), 25–31. https://doi.org/10.1108/10878570610676864
Freshfields Bruckhaus Deringer. (2013). Containing a crisis. Dealing with corporate disasters in the digital age. https://www.freshfields.com/49fabb/globalassets/campaign-landing/cyber-security/containing-a-crisis.pdf
Horney, N., Pasmore, B., & O’Shea, T. (2010). Leadership Agility: А Business Imperative for a VUCA World. People & Strategy, vol. 33, iss. 4. https://luxorgroup.fr/coaching/wp-content/uploads/Leadership-agility-model.pdf
Kantar. (2024). Most valuable global brands 2024. https://indd.adobe.com/view/c21c3b44-92cb-4386-848e-c1641347979b
The RepTrak Company. (2020). 2020 Global RepTrak. A Decade of Reputation Leaders. https://www.rankingthebrands.com/PDF/Global%20RepTrak%20100%20Report%202020,%20Reputation%20Institute.pdf
The RepTrak Company. (2021). 2021 Global RepTrak 100. https://ri.reptrak.com/hubfs/_2021%20GRT/2021%20Global%20RepTrak%20100%20-%20Report.pdf
The RepTrak Company. (2022). 2022 Global RepTrak 100. https://www.rankingthebrands.com/PDF/Global%20RepTrak%20100%20Report%202022,%20Reputation%20Institute.pdf
The RepTrak Company. (2023). 2023 Global RepTrak 100. https://ri.reptrak.com/2023-global-reptrak
The RepTrak Company. (2024). 2024 Global RepTrak 100. https://www.reptrak.com/globalreptrak
The Global Risks Report 2024. (n.d.). World Economic Forum. Retrieved October 30, 2024, from https://www.weforum.org/publications/global-risks-report-2024/
Ipsos. (2024). The IPSOS reputation council. https://resources.ipsos.com/rs/297-CXJ-795/images/ipsos_reputation_council_report_2024.pdf?aliId=eyJpIjoiU05GdTBwQnVodjN3XC9vMlYiLCJ0IjoiY2lOUmVIalhXVnErckhMRWFkUjhWUT09In0%253D
Bidenko, S., & Zolotarevych, I. (2021). Reputable anti-stress. Instructor for business owners and top managers. Yakaboo Publishing.
Witt, G. L., & Baird, D. E. (2018). The Gen Z Frequency: How Brands Tune In and Build Credibility. Kogan Page.
Lehominova, S. V. (2017). Conceptual bases of strategic management of competitive advantages of the enterprises. Global and national problems of economics, 18, 48 http://global-national.in.ua/archive/18-2017/48.pdf
Starodubska M. (2024). Reputation management: 5 errors made by companies. School for strategy architects. https://www.ssa.kmbs.ua/upravlinnya-reputaciyeyu-5-pomilok-yakih-pripuskayutsya-kompaniyi