ПРОБЛЕМИ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНСЬКИХ КОРПОРАТИВНИХ МЕДІА

  • Олександр Литвиненко Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: корпоративні медіа; цифровізація; комунікативні стратегії; кібербезпека; інтерактивні технології.

Анотація

Україна перебуває на шляху інтенсивного розвитку інформаційних технологій та цифровізації у всіх сферах суспільства. Вплив пандемії COVID-19, війна в Україні ще більше прискорили процес цифрової трансформації усіх галузей, особливо медіа. Розвиток цифрових технологій значно змінює способи вироблення, поширення та споживання медіаконтенту в умовах сучасного ринкового середовища. Українські корпоративні медіа мають адаптуватися до цих змін, щоб залишатися конкурентоспроможними та ефективними. Зазначені процеси відкривають нові можливості для корпорацій у сфері маркетингу, комунікацій та залучення клієнтів. Успішна цифровізація корпоративних медіа має ґрунтуватися на забезпеченні доступу до актуальних інформаційних ресурсів, підвищенні взаємодії між співробітниками та зменшенні бар’єрів у комунікації. Одна з головних проблем впровадження цифрових технологій у сфері корпоративних медіа – відсутність чіткого бачення цілей з боку учасників процесу і узгодження плану заходів. Усебічний аналіз успішних кейсів і напрацювання узагальненої стратегії впровадження цифрових технологій дозволяє сформулювати теоретичну основу для цифрової трансформації корпоративних медіа, що вимагає значних зусиль і є стратегічним вибором для сучасного бізнесу. У більшості випадків даний процес передбачає певну перебудову бізнес операцій і переосмислення того, яким чином працювати з клієнтами відповідно до вимог часу і ринкової кон’юнктури, що постійно змінюється. Основна мета статті – окреслення шляхів адаптації українських корпоративних медіа до цифрової епохи та аналіз викликів, що виникають у зв'язку з розвитком нових технологій. Розробка рекомендацій з ефективної цифровізації корпоративних медіа сприятиме підвищенню ефективності комунікативних стратегій та іміджу корпорації.

У статті ставимо за мету проаналізувати загальний сучасний стан українських корпоративних медіа, а також показати, як цифровізація провокує важливі зміни в корпоративній стратегії, маркетингу та зв’язках із громадськістю. Це включає аналіз сучасних технологічних та інноваційних трендів у галузі медіа, стратегій впровадження цифрових технологій і розробки рекомендацій із цифрової трансформації вітчизняних корпоративних медіа.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олександр Литвиненко, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

аспірант кафедри журналістики та нових медіа

Факультету журналістики

Посилання

Adi, A. (2019). PR2025: Trends, competences and solutions for the near future of PR/Communications. Quadriga University. Retrieved from https://www.quadriga-hochschule.com/app/uploads/2021/03/QHS_PR2025_Adi.pdf

Horodenko, L. (2012). Teoriia merezhevoi komunikatsii: Monohrafiia [Theory of network communication: Monograph]. Academy of Ukrainian Press. (Original work published 2012).

Zagorulko, E. O., & Oltarzhevskyi, D. O. (2023). Korporatyvni komunikatsii: Svizhyi pohliad: Monohrafiia [Corporate communications: A fresh perspective: Monograph]. K.: Art Ekonomi.

Nosova, V. (2008). Korporatyvni vydannia v suchasnii Ukraini: Typolohiia, struktura, pryntsypy orhanizatsii [Corporate publications in modern Ukraine: Typology, structure, principles of organization]. Visnyk Dnipropetrovskoho universytetu. Seriia: Literaturoznavstvo. Sotsialni komunikatsii, 10, 103.

Oltarzhevskyi, D., & Oltarzhevska, O. (2023). How digital innovations affect the development of marketing and PR communications. Current Issues of Mass Communication, 34–43.

Oltarzhevskyi, D. O. (2023). Tsyfrovi komunikatsii: Navchalnyi posibnyk iz dystsypliny "Mediavyrobnytstvo: Promotsiia" [Digital communications: A textbook on the discipline "Media production: Promotion"]. Kyiv: NNIZh KNU imeni Tarasa Shevchenka.

Oltarzhevskyi, D. (2010). Korporatyvni media ta suchasne informatsiyne suspilstvo [Corporate media and modern information society]. Bibliotechnyi visnyk, 3, 51–57. Retrieved from http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000004802

Oltarzhevskyi, D. (2011). Funktsionuvannia korporatyvnoi presy v systemi masovykh komunikatsii [Functioning of the corporate press in the system of mass communications]. Visnyk Knyzhkovoi palaty, 3(176), 11–13.

Oltarzhevskyi, D. (2013). Osnovy ta metody diialnosti suchasnykh korporatyvnykh media: Monohrafiia [Basics and methods of activity of modern corporate media: Monograph]. Kyiv: Tsentr vilnoi presy.

Habermas, J. (2022). A new structural transformation of the public sphere and deliberative politics. Berlin.


Переглядів анотації: 51
Завантажень PDF: 20
Опубліковано
2024-12-23
Як цитувати
Литвиненко, О. (2024). ПРОБЛЕМИ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНСЬКИХ КОРПОРАТИВНИХ МЕДІА. Інтегровані комунікації, (2 (18), 94-99. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2024.1812
Розділ
Теорія і практика журналістики