ПРОБЛЕМИ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНСЬКИХ КОРПОРАТИВНИХ МЕДІА
Анотація
Україна перебуває на шляху інтенсивного розвитку інформаційних технологій та цифровізації у всіх сферах суспільства. Вплив пандемії COVID-19, війна в Україні ще більше прискорили процес цифрової трансформації усіх галузей, особливо медіа. Розвиток цифрових технологій значно змінює способи вироблення, поширення та споживання медіаконтенту в умовах сучасного ринкового середовища. Українські корпоративні медіа мають адаптуватися до цих змін, щоб залишатися конкурентоспроможними та ефективними. Зазначені процеси відкривають нові можливості для корпорацій у сфері маркетингу, комунікацій та залучення клієнтів. Успішна цифровізація корпоративних медіа має ґрунтуватися на забезпеченні доступу до актуальних інформаційних ресурсів, підвищенні взаємодії між співробітниками та зменшенні бар’єрів у комунікації. Одна з головних проблем впровадження цифрових технологій у сфері корпоративних медіа – відсутність чіткого бачення цілей з боку учасників процесу і узгодження плану заходів. Усебічний аналіз успішних кейсів і напрацювання узагальненої стратегії впровадження цифрових технологій дозволяє сформулювати теоретичну основу для цифрової трансформації корпоративних медіа, що вимагає значних зусиль і є стратегічним вибором для сучасного бізнесу. У більшості випадків даний процес передбачає певну перебудову бізнес операцій і переосмислення того, яким чином працювати з клієнтами відповідно до вимог часу і ринкової кон’юнктури, що постійно змінюється. Основна мета статті – окреслення шляхів адаптації українських корпоративних медіа до цифрової епохи та аналіз викликів, що виникають у зв'язку з розвитком нових технологій. Розробка рекомендацій з ефективної цифровізації корпоративних медіа сприятиме підвищенню ефективності комунікативних стратегій та іміджу корпорації.
У статті ставимо за мету проаналізувати загальний сучасний стан українських корпоративних медіа, а також показати, як цифровізація провокує важливі зміни в корпоративній стратегії, маркетингу та зв’язках із громадськістю. Це включає аналіз сучасних технологічних та інноваційних трендів у галузі медіа, стратегій впровадження цифрових технологій і розробки рекомендацій із цифрової трансформації вітчизняних корпоративних медіа.
Завантаження
Посилання
Adi, A. (2019). PR2025: Trends, competences and solutions for the near future of PR/Communications. Quadriga University. Retrieved from https://www.quadriga-hochschule.com/app/uploads/2021/03/QHS_PR2025_Adi.pdf
Horodenko, L. (2012). Teoriia merezhevoi komunikatsii: Monohrafiia [Theory of network communication: Monograph]. Academy of Ukrainian Press. (Original work published 2012).
Zagorulko, E. O., & Oltarzhevskyi, D. O. (2023). Korporatyvni komunikatsii: Svizhyi pohliad: Monohrafiia [Corporate communications: A fresh perspective: Monograph]. K.: Art Ekonomi.
Nosova, V. (2008). Korporatyvni vydannia v suchasnii Ukraini: Typolohiia, struktura, pryntsypy orhanizatsii [Corporate publications in modern Ukraine: Typology, structure, principles of organization]. Visnyk Dnipropetrovskoho universytetu. Seriia: Literaturoznavstvo. Sotsialni komunikatsii, 10, 103.
Oltarzhevskyi, D., & Oltarzhevska, O. (2023). How digital innovations affect the development of marketing and PR communications. Current Issues of Mass Communication, 34–43.
Oltarzhevskyi, D. O. (2023). Tsyfrovi komunikatsii: Navchalnyi posibnyk iz dystsypliny "Mediavyrobnytstvo: Promotsiia" [Digital communications: A textbook on the discipline "Media production: Promotion"]. Kyiv: NNIZh KNU imeni Tarasa Shevchenka.
Oltarzhevskyi, D. (2010). Korporatyvni media ta suchasne informatsiyne suspilstvo [Corporate media and modern information society]. Bibliotechnyi visnyk, 3, 51–57. Retrieved from http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000004802
Oltarzhevskyi, D. (2011). Funktsionuvannia korporatyvnoi presy v systemi masovykh komunikatsii [Functioning of the corporate press in the system of mass communications]. Visnyk Knyzhkovoi palaty, 3(176), 11–13.
Oltarzhevskyi, D. (2013). Osnovy ta metody diialnosti suchasnykh korporatyvnykh media: Monohrafiia [Basics and methods of activity of modern corporate media: Monograph]. Kyiv: Tsentr vilnoi presy.
Habermas, J. (2022). A new structural transformation of the public sphere and deliberative politics. Berlin.