Підготовка PR-менеджерів для українських книжкових видавництв за спеціалізацією «Реклама та PR у видавничій справі» на кафедрі видавничої справи Університету Грінченка

  • Тетяна Єжижанська Київський університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: книжкові видавництва, PR, зв’язки з громадськістю, PR-комунікації, видавнича комунікація

Анотація

Актуальність теми зумовлена тим, що на сучасному етапі книговидавничої діяльності більшість редакцій потерпає від нестачі фахових PR-менеджерів, які здатні керувати комунікаційною політикою видавництва. У статті наголошується, що поява нової спеціальності, такої, як книжковий піарник, – це вимоги ринку. адже робота над видавничими проектами сьогодні – це насамперед якісний менеджмент, належний піар та постійна комунікація з аудиторією і співорганізаторами заходів. Саме тому в запропонованому дослідженні звернено увагу на необхідність підготовки PR-менеджерів для українських книжкових видавництв. вивчивши запити ринку щодо фахівців з інтегрованих комунікацій у сфері культури і видавничій галузі зокрема та розглянувши вимоги, які висувають видавці до посади PR-менеджера видавництва, авторка статті доходить висновків, що робота у книговидавничій галузі вимагає широкого кола компетенцій щодо якісного менеджменту, ефективної комунікації з цільовою аудиторією та організації роботи з мас-медіа. такий рівень підготовки здатна забезпечити лише системна ґрунтовна університетська освіта. аналізується підготовка студентів-журналістів за освітньою програмою «видавнича справа та редагування» й спеціалізацією «Реклама та PR у видавничій справі» на кафедрі видавничої справи Інституту журналістики Університету Грінченка як майбутніх фахівців для видавничого ринку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Тетяна Єжижанська, Київський університет імені Бориса Грінченка

Викладач кафедри видавничої справи, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Посилання

Melnyk, O. (2016), “Liliia Shutiak: “Journalists should read books. At least occasionally”, available at: http://www.5books.club/shutyak-interview/.

Lazutkina A. (2016), The Practical Intensive Course“Author, Do It Yourself!, available at: http://lazutkina.com/2016/06/12/intensiv/ .

Chytomo.com (2018), “Olena Lazutkina will hold a course on book producing”, available at: http://archive.chytomo.com/calendar/olena-lazutkina-provede-kurs-proknizhkove-prodyusuvannya.

Litosvita.com, “III School of Book Business”, available at: http://litosvita.com/iii-shkola-knyzhkovogobiznesu/#.W9GHR2gzZPY .

Litosvita.com, “The Practical Course “How to Publisha Book”, available at: http://litosvita.com/kurs-yakvydaty-knygu/#.W8D0umgzZPY .

A Writing Skills Course “Ryba”, “A Practical Course on Writing Skills and Book Publishing”, available at: http://www.riba.academy/books/ .

LitCenter (2018), “IV Congress “Literature in Action””, available at: http://litcentr.in.ua/news/2018-02-25-7514 .

LitCenter (2015), “The Congress “Literature Pomotion””, available at: http://litcentr.in.ua/news/2015-02-21-3203.

Mann, Ivanov & Feber Publsihing House, “PR Manager (SMM) (vacancy closed), available at: https://www.mann-ivanov-ferber.ru/about-old/job-old/pr .

Chytomo.com, “Working in the publishing house”, available at: http://archive.chytomo.com/calendar/vidavnictvo-vivat-shukaye-pr-menedzhera .

Facebook.com, “Vacancies in the Vivat Publishing house”, available at: https://www.facebook.com/igor.zarudko .

Rabota.ua, “Vacancies of the Folio Publishing house”, available at: https://rabota.ua/en/company2746043/vacancy5751539 .

Platfor.ma, “Osnovy Publishing is looking for PRmanager”, available at: https://platfor.ma/mozhlivosti/postosvita/vakansiya-prmenedzher-osnovi/ .

Osnovy Publishing, “Available Vacancies”, available at: https://osnovypublishing.com/vacancies/ .

Lenskij, B. (Ed.) (1993), Book Publishing Business: a Collection of Articles, SP “Buk Chamber International”, 442 p.

Goleva, O. P. & Danilova, A. E. (2005), Public Relations in Book Business: a Textbook, MGUP, Moscow, 106 p.


Переглядів анотації: 2
Завантажень PDF: 2
Опубліковано
2018-10-31
Як цитувати
Єжижанська, Т. (2018). Підготовка PR-менеджерів для українських книжкових видавництв за спеціалізацією «Реклама та PR у видавничій справі» на кафедрі видавничої справи Університету Грінченка. Інтегровані комунікації, (5), 14-22. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2018.5.14
Розділ
Видавнича справа та редагування