Підготовка PR-менеджерів для українських книжкових видавництв за спеціалізацією «Реклама та PR у видавничій справі» на кафедрі видавничої справи Університету Грінченка
Анотація
Актуальність теми зумовлена тим, що на сучасному етапі книговидавничої діяльності більшість редакцій потерпає від нестачі фахових PR-менеджерів, які здатні керувати комунікаційною політикою видавництва. У статті наголошується, що поява нової спеціальності, такої, як книжковий піарник, – це вимоги ринку. адже робота над видавничими проектами сьогодні – це насамперед якісний менеджмент, належний піар та постійна комунікація з аудиторією і співорганізаторами заходів. Саме тому в запропонованому дослідженні звернено увагу на необхідність підготовки PR-менеджерів для українських книжкових видавництв. вивчивши запити ринку щодо фахівців з інтегрованих комунікацій у сфері культури і видавничій галузі зокрема та розглянувши вимоги, які висувають видавці до посади PR-менеджера видавництва, авторка статті доходить висновків, що робота у книговидавничій галузі вимагає широкого кола компетенцій щодо якісного менеджменту, ефективної комунікації з цільовою аудиторією та організації роботи з мас-медіа. такий рівень підготовки здатна забезпечити лише системна ґрунтовна університетська освіта. аналізується підготовка студентів-журналістів за освітньою програмою «видавнича справа та редагування» й спеціалізацією «Реклама та PR у видавничій справі» на кафедрі видавничої справи Інституту журналістики Університету Грінченка як майбутніх фахівців для видавничого ринку.
Завантаження
Посилання
Melnyk, O. (2016), “Liliia Shutiak: “Journalists should read books. At least occasionally”, available at: http://www.5books.club/shutyak-interview/.
Lazutkina A. (2016), The Practical Intensive Course“Author, Do It Yourself!, available at: http://lazutkina.com/2016/06/12/intensiv/ .
Chytomo.com (2018), “Olena Lazutkina will hold a course on book producing”, available at: http://archive.chytomo.com/calendar/olena-lazutkina-provede-kurs-proknizhkove-prodyusuvannya.
Litosvita.com, “III School of Book Business”, available at: http://litosvita.com/iii-shkola-knyzhkovogobiznesu/#.W9GHR2gzZPY .
Litosvita.com, “The Practical Course “How to Publisha Book”, available at: http://litosvita.com/kurs-yakvydaty-knygu/#.W8D0umgzZPY .
A Writing Skills Course “Ryba”, “A Practical Course on Writing Skills and Book Publishing”, available at: http://www.riba.academy/books/ .
LitCenter (2018), “IV Congress “Literature in Action””, available at: http://litcentr.in.ua/news/2018-02-25-7514 .
LitCenter (2015), “The Congress “Literature Pomotion””, available at: http://litcentr.in.ua/news/2015-02-21-3203.
Mann, Ivanov & Feber Publsihing House, “PR Manager (SMM) (vacancy closed), available at: https://www.mann-ivanov-ferber.ru/about-old/job-old/pr .
Chytomo.com, “Working in the publishing house”, available at: http://archive.chytomo.com/calendar/vidavnictvo-vivat-shukaye-pr-menedzhera .
Facebook.com, “Vacancies in the Vivat Publishing house”, available at: https://www.facebook.com/igor.zarudko .
Rabota.ua, “Vacancies of the Folio Publishing house”, available at: https://rabota.ua/en/company2746043/vacancy5751539 .
Platfor.ma, “Osnovy Publishing is looking for PRmanager”, available at: https://platfor.ma/mozhlivosti/postosvita/vakansiya-prmenedzher-osnovi/ .
Osnovy Publishing, “Available Vacancies”, available at: https://osnovypublishing.com/vacancies/ .
Lenskij, B. (Ed.) (1993), Book Publishing Business: a Collection of Articles, SP “Buk Chamber International”, 442 p.
Goleva, O. P. & Danilova, A. E. (2005), Public Relations in Book Business: a Textbook, MGUP, Moscow, 106 p.