Рецензія на книжку В. І. Шпака «Видавничий бізнес: книга редактора»

  • Ольга Тріщук Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Анотація

Вийшло друком друге видання навчального посібника «Видавничий бізнес» Віктора Шпака, професора кафедри медіапродюсування та видавничої справи Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктора історичних наук, професора. У навчальному посібнику проаналізовано стан видавничої справи як складової частини підприємницької діяльності у системі ринкової економіки. Схарактеризовано всі етапи видавничої діяльності та її особливості, дано рекомендації щодо започаткування й ефективного ведення бізнесу в сучасних умовах. Призначений для формування фахової підготовки спеціалістів галузі. Довідково-нормативні матеріали незамінні у практичній видавничо-поліграфічній діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ольга Тріщук, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Доктор наук із соціальних комунікацій, професор, завідувач кафедри видавничої справи та редагування Видавничо-полiграфiчного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Посилання

Shpak, V. I. (2022). Publishing Business: Editor’s book: training manual, K.: DP «Express-obiava», 2nd ed., 292 p. [in Ukrainian].


Переглядів анотації: 50
Завантажень PDF: 13
Опубліковано
2022-11-30
Як цитувати
Тріщук, О. (2022). Рецензія на книжку В. І. Шпака «Видавничий бізнес: книга редактора». Інтегровані комунікації, (1 (13), с. 53. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.110
Розділ
Книжкова полиця науковця