Рецензія на книжку В. І. Шпака «Видавничий бізнес: книга редактора»
Анотація
Вийшло друком друге видання навчального посібника «Видавничий бізнес» Віктора Шпака, професора кафедри медіапродюсування та видавничої справи Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктора історичних наук, професора. У навчальному посібнику проаналізовано стан видавничої справи як складової частини підприємницької діяльності у системі ринкової економіки. Схарактеризовано всі етапи видавничої діяльності та її особливості, дано рекомендації щодо започаткування й ефективного ведення бізнесу в сучасних умовах. Призначений для формування фахової підготовки спеціалістів галузі. Довідково-нормативні матеріали незамінні у практичній видавничо-поліграфічній діяльності.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
Shpak, V. I. (2022). Publishing Business: Editor’s book: training manual, K.: DP «Express-obiava», 2nd ed., 292 p. [in Ukrainian].
Опубліковано
2022-11-30
Як цитувати
Тріщук, О. (2022). Рецензія на книжку В. І. Шпака «Видавничий бізнес: книга редактора». Інтегровані комунікації, (1 (13), с. 53. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.110
Розділ
Книжкова полиця науковця