Міжнародна діяльність кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Університету Грінченка за 2016–2021 рр.

  • Влада Коток Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Лідія Порхун Київський університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: міжнародна діяльність, кафедра реклами та зв’язків з громадськістю, студент, викладач, грант, лекція, семінар

Анотація

У статті досліджено міжнародну діяльність кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету ім. Б. Грінченка. Підрозділ активно співпрацює з іноземними університетами та бере участь у великій кількості міжнародних програм, серед яких відома багатьом Erasmus+. Студенти кафедри також активно залучаються до міжнародної діяльності, виграють грантові програми. Викладачі та адміністрація роблять усе можливе для того, щоб укласти якомога більше вдалих для обох сторін угод та надати студентам більше можливостей для розвитку. У статті здійснено спробу пояснити, для чого потрібна модернізація освіти, підкреслити необхідність міжнародних контактів та їхню користь.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Влада Коток, Київський університет імені Бориса Грінченка
Cтудентка II курсу ОПП «Реклама і зв’язки з громадськістю» Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
Лідія Порхун, Київський університет імені Бориса Грінченка
Студентка II курсу ОПП «Реклама і зв’язки з громадськістю» Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Переглядів анотації: 60
Завантажень PDF: 45
Опубліковано
2021-12-24
Як цитувати
Коток, В., & Порхун, Л. (2021). Міжнародна діяльність кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Університету Грінченка за 2016–2021 рр. Інтегровані комунікації, (2 (12), 59-64. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2021.2-12.8
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю