П’ять років наукової діяльності викладачів кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Університету Грінченка

  • Ілля Афанасьєв Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Наталія Варгіч Київський університет імені Бориса Грінченка
Ключові слова: реклама, зв’язки з громадськістю, наукова діяльність кафедри, Київський університет імені Бориса Грінченка, Scopus, Web of Science

Анотація

У статті аналізується наукова діяльність кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченку в період з 2017 до 2021 р. Наукові дослідження є не просто важливим напрямом діяльності сучасних університетів, а й одним із пріоритетних, тому що значно впливають на місце ЗВО в престижних рейтингах, що є одним із аргументів на користь прийняття рішення абітурієнта про вибір університету для подальшого навчання. У 2017–2021 рр. Міністерство освіти і науки України й аналогічні урядові структури у США та країнах ЄС, як і багато НУО-грантодавців у галузі освіти, декларували необхідність розвитку наукової діяльності університетів. Опублікування статей, проіндексованих у наукометричних системах “Scopus” і “Web of Science”, стало обов’язковим для більшості українських викладачів. Наукову діяльність особливо складно здійснювати практикам, які залучені до викладання саме через досвід у бізнес-секторі економіки. Відповідно до стратегії студентоцентрованого та практико-орієнтованого навчання, на кафедру реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики залучено багато таких фахівців. Реклама та зв’язки з громадськістю є здебільшого прикладним, а не науковим напрямом діяльності, на відміну від багатьох інших спеціалізацій кафедр в українських університетах. Однак сучасні абітурієнти демонструють більший інтерес до перших, ніж до теоретичних напрямів соціальних наук. Тому аналіз наукової роботи зазначеної кафедри може становити особливий інтерес для викладачів та адміністраторів, які працюють у закладах вищої освіти. На основі наукових статей, масмедійних публікацій викладачів цієї кафедри, а також за допомогою кількох спеціальних інтерв’ю з працівниками Інституту журналістики систематизовано основні завдання й результати наукової роботи цього підрозділу. Висвітлено основні досягнення ключових діячів кафедри в контексті спільної наукової теми інституту «Сучасне медіазнавство в освітньому та науковому дискурсах» та їхні індивідуальні наукові інтереси. У статті міститься огляд найбільш важливих наукових публікацій викладачів. Значну увагу приділено аналізу досягнень і теоретичних проблем наукової співпраці між викладачами та студентами. У статті наголошується на необхідності об’єднати зусилля не лише українських науковців та освітян, але й більшості українського суспільства, а також його по-справжньому проукраїнських іноземних партнерів для реформування системи управління дослідницькою роботою та вищою освітою в Україні.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Ілля Афанасьєв , Київський університет імені Бориса Грінченка
Доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат історичних наук
Наталія Варгіч, Київський університет імені Бориса Грінченка
Студентка ІІІ курсу ОПП «Реклама і зв’язки з громадськістю» Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Переглядів анотації: 61
Завантажень PDF: 72
Опубліковано
2021-12-24
Як цитувати
Афанасьєв , І., & Варгіч, Н. (2021). П’ять років наукової діяльності викладачів кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Університету Грінченка. Інтегровані комунікації, (2 (12), 51-58. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2021.2-12.7
Розділ
Реклама та зв’язки з громадськістю