Порівняльний аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Президента України

  • Анна Ігорівна Феринська
Ключові слова: кандидат, передвиборча кампанія, відеореклама.

Анотація

У статті здійснено аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Президента України. Основними методами дослідження є системно-аналітичний, історико-порівняльний, типології і класифікації. Проаналізовано п’ять кандидатів від різних політичних партій: Володимир Зеленський, Петро Порошенко, Юлія Тимошенко, Юрій Бойко та Анатолій Гриценко. Подано результати власного аналізу щодо кожного кандидата. Виділено основну класифікацію та структуру політичної реклами. Досліджено аналіз прикладів політичної відеореклами топ-п’ять кандидатів, які використовувались у виборчій кампанії 2019 р., відповідно до класифікацій: сили впливу на аудиторію А. Дейяна; сценарію як критерію класифікації Л. Девліна; тематики повідомлення М. Керна; типу риторики Р. Джосліна; функцій реклами Ф. Котлера; типології Дж. Вітерспуна. Опрацьовано різноманітні методи політичних і соціальних технологій, які допомагають заволодіти прихильністю виборців. Виділено такі канали трансляції політичної реклами, як візуальна, аудіальна та аудіовізуальна (змішана). Відсутність ґрунтовної інформації щодо аналізу політичної реклами та її психологічних особливостей зумовила проведення дослідження з цієї проблематики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Анна Ігорівна Феринська

Студентка Інституту журналістики Київського університет імені Бориса Грінченка

Посилання

Burtak, S. (2004). Politychna reklama yak manipuliuvannia hromadskoiu dumkoiu. Yi, 2004, No 30, pp. 26–34 [in Ukrainian].

Egorova-Gantman E. V., Pleshakov, K. V. (1999). Politicheskaia reklama. Moscow: Tsentr politicheskogo konsultirovaniia «Nykollo M», 240 p. [in Russian].

Sharlai, V. I. Polityko-psykholohichnyi analiz audiovizualnoi politychnoi reklamy Yulii Tymoshenko u peredvyborchii kampanii 2010 roku. Sotsium. Nauka. Kultura, Politolohiia [in Ukrainian]. http://intkonf.org/sharlay-vi-politiko-psihologichniy-analiz-audiovizualnoyi-politichnoyi-reklami-yuliyi-timoshenko-u-peredviborchiy-kampaniyi-2010-roku/

Liysovskii, S. F. (2000). Politicheskaia reklama [Political Advertising]. Moscow: «Marketing», 70 p. [in Russian].

Kryshtanovych, M. (2015). Rol ta funktsii politychnoi reklamy v systemi derzhavnoho upravlinnia. Zbirnyk naukovykh prats, 2015, Vyp. 45. Efektyvnist derzhavnoho upravlinnia [in Ukrainian]. http://www.lvivacademy.com/vidavnitstvo_1/edu_45/fail/11.pdf

Kandydaty zbilshuiut svoiu prysutnist na TV: protiahom dvokh misiatsiv vytratyly maizhe pivmiliarda [in Ukrainian]. https://www.chesno.org/en/post/942/

Vidy politicheskoi reklamy. [in Russian]. https://psyera.ru/vidy-politicheskoy-reklamy_8398.htm

Analiz televyborov: politicheskoi reklamy na TV menshe, chem na proshlykh vyborakh. [in Russian]. https://telekritika.ua/tv/analiz-televyborov-politicheskoj-reklamy-na-tv-menshe-chem-na-proshlyh-vyborah/


Переглядів анотації: 216
Завантажень PDF: 183
Опубліковано
2019-12-27
Як цитувати
Феринська, А. (2019). Порівняльний аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Президента України. Інтегровані комунікації, (8), 110-116. https://doi.org/10.28925/10.28925/2524-2644.2019.2.15
Розділ
Наукові розвідки студентів