Книга як об’єкт реклами

  • Світлана Миколаївна Вернигора Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка (Київ, Україна) https://orcid.org/0000-0001-5418-2987
Ключові слова: книговидання, реклама в книжкових виданнях, реклама у видавничій справі, прихована рекла- ма, продакт плейсмент, копірайтинг.

Анотація

 В умовах жорсткої конкуренції на книговидавничому ринку, яка зумовлена його перенасиченням друкованою вітчизняною та зарубіжною видавничою продукцією, зниженням запитів на друковану книгу з огляду на розвиток цифрових технологій, видавнича галузь зазнає змін та потребує впровадження інноваційних засобів для пошуку нових можливостей розвитку діяльності та просування видань до читача. Актуальність теми дослідження зумовлена потребою вивчення нових тенденцій використання реклами та PR у книговидавничій справі. Мета дослідження: вивчити жанри і види реклами, що застосовуються видавцями на сторінках книжкових видань та з’ясувати ефективність використання ними рекламних і PR-інструментів. Об’єкт дослідження – основний та службовий тексти книжкового видання. Предмет дослідження – ефективність застосування рекламних і PR-інструментів з метою отримання додаткових фінансових ресурсів та просування книги на видавничому ринку. За результатами дослідження з’ясовано, що рекламу в книжкових виданнях застосовують, по-перше, з метою рекламування товарів і послуг (продакт плейсмент), що дає змогу видавцеві отримати додатковий прибуток, по-друге, з метою рекламування книги (копірайтинг), що дає змогу значно розширити коло читацької аудиторії того чи того видання. В процесі дослідження авторка статті розкриває основні правила і принципи копірайтингу, наводить приклади їх ефективного застосування.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Світлана Миколаївна Вернигора, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка (Київ, Україна)

Канд. наук із соц. комунік., доц. кафедри реклами і зв’язків з громадськістю, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка (Київ, Україна)

Посилання

Tokarchuk, Anna (2016), «The state of publishing in Ukraine at the present stage», Viki TDPU [Viki Tsentralnoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Vynnychenka], available at: https://cutt.ly/otOS0mp(accessed: 15 March 2019).

Vodolazka, S. V. (2013), «Product placement as an innovative mean of book promotion: scientific reception, theoretical generalization», Derzhava ta rehiony : Sotsialni komunicatsii, No 3–4 (15–16), pp. 144–148.

Easy and delicious (2005), compiler A. N. Kіseleva, Cheliabynsk: Arkaym, 112 р. (One million menus).

Vodolazka, S. V. (2012), «Innovative strategies of internal text advertising in the book Social Science», available at: http://social-science.com.ua/article/868 (accessed 12 September 2018).

Kokhtev, N. N. (2004), Advertising: Art of a word. Recommendations for copywriters, MGU, Moscow, р. 40.

Brovkin, D. (1999), «I’m glad to deceive myself!», Laboratoriia reklamy, No 6.

Semenovskykh, T. V. (2013), ««Clip thinking» is a phenomenon of our time», Optimal communications [Optymalnyie kommunykatsyy], available at: http://jarki.ru/wpress/2013/02/18/3208/ (accessed: 15 March 2019).

Ai-stopper Marketing. A great explanatory dictionary, available at: https://cutt.ly/StODoEh (accessed: 15 March 2019).

Maksimova, A. B. (2012), «Naming the aesthetic as a component of designing a logo of a company or corporation», Artistic notes [Mystetstvoznavchi zapysky]. Kyiv : Nats. akad. kerivnykh kadriv kultury i mystetstv, no 21, pp. 147–153.

Zabuzhko, Oksana (2015), «Field research on Ukrainian sex», Kyiv: Komora, 120 р.

Prytula, Yevheniia (2010), «Honest reflection of Oksana Zabuzhko», Mrs. Teacher [Pani vchytelka], no 3, рр. 32–34.13. The Ten Coolest Eastern-European Books You’ve Never Heard Of, available at: airshipdaily.com/blog.

Kovi, S. (2012), «7 the habits of extremely effective people», Kharkiv: Klub Simeinoho Dozvillia, 384 р.

Robbins, E. (2007), «Friend’s Tips: 11 lessons for success», translation from en. L. A. Babuk, Minsk: Popurri, 112 р.

Acker, Harv T. (2011), «Think like a millionaire», translation from en. M. Kuryliuk, Moskva: Эksmo, 180 р., (The secret of attraction).

Treisy, B. (2003), «Achieving the goal», translation from en. E. A. Bakusheva, Minsk: Popurri, 304 р. (Good luck!).

Vuichych, Nik (2013), «Life without borders. The path to an amazingly happy life», translation from en. T. O. Novikova, Moskva: Эksmo, 256 р.

Kyiosaky, Robert T., Lekter, Sheron L. (2005), «Rich dad, poor dad», Minsk: Popurri, 400 р.

Kekho, D. (2002), «The subconscious can do everything!», Minsk: Popurri, 176 р. (Live with the mind).

Lytvak, M. Ye. (2007), «The principle of sperm», Тextbook, Rostov na Donu: Feniks, 503 р. (Psychological sketches).

Balashov, H., Kudiievska, P. (2014), «Monarchy of the businessman. How to become a king?», Kharkiv: Triada Print.


Переглядів анотації: 276
Завантажень PDF: 131
Опубліковано
2019-06-14
Як цитувати
Вернигора, С. М. (2019). Книга як об’єкт реклами. Інтегровані комунікації, (7), 26-32. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2019.7.3
Розділ
Теоретичні питання