Рецензія на навчальний посібник Шпака Віктора Івановича «Термінологічний словник видавничого бізнесу: книга редактора»

  • Олександр Вікторович Чекмишев Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: В.І. Шпак, «Термінологічний словник видавничого бізнесу: книга редактора», навчальний посібник

Анотація

Навчальний посібник В.І. Шпака «Термінологічний словник видавничого бізнесу: книга редактора» з’явився друком у 2020 р. Його автор — Віктор Іванович Шпак, доктор історичних наук, доцент, професор кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Б. Грінченка. Коло наукових інтересів дослідника — історія видавничої справи сучасної України, мале підприємництво видавничої галузі України, видавничий бізнес, економіка видавничої діяльності, менеджмент видавничого підприємництва, поліграфія сучасної України, підготовка кадрів для видавничої галузі, громадські організації видавничої галузі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олександр Вікторович Чекмишев, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Професор Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор наук із соціальних комунікацій


Переглядів анотації: 39
Завантажень PDF: 15
Опубліковано
2022-01-13
Як цитувати
Чекмишев, О. (2022). Рецензія на навчальний посібник Шпака Віктора Івановича «Термінологічний словник видавничого бізнесу: книга редактора». Інтегровані комунікації, (9), 79-80. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2020.1.11
Розділ
Рецензії, відгуки, покажчики змістів