СТРУКТУРНА МОДЕЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ОНЛАЙН-МЕРЕЖЕВИХ ПРОЦЕСІВ

Oleksandr V. Kurban

Анотація


У статті представлено аналіз теоретико-методологічного дослідження інформаційних процесів у соціальних онлайн-мережах. Проаналізовано попередні наукові роботи за темою, що представлені лише фрагментарними розробками. Пропонується авторська структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів, яка складається з трьох елементів – високих цифрових, гуманітарних та психотехнологій.


Ключові слова


соціальні онлайн-мережі, комунікація, інформація.

Повний текст:

PDF

Посилання


Бабаев А. Контекстная реклама [Текст] / А. Бабаев, Н. Евдокимов, А. Иванов. – Санкт-Петербург : Пи-

тер, 2012. – 304 с.

Брекенридж Д. PR 2.0: новые медиа, новые аудитории, новые инструменты [Текст] / Д. Брекенридж. – Москва : Эксмо, 2009. – 245 с.

Броган К. Формула эффекта. Как получить реальный результат в социальных сетях [Текст] / К. Броган, Дж. Смит; [пер. англ. У. Сапцина]. – Москва : Манн ;Иванов и Фарбер, 2013. – 245 с.

Галфорд Р. Советник которому доверяют

[Текст] / Р. Галфорд, Ч. Грин, Д. Майстер ; [пер. с

англ. В. Фербер]. – Москва, 2009. – 272 с.

Гоян О. Я. Основи радіожурналістики та радіоменеджменту: підручник [Текст] / О. Я. Гоян. с Київ :Веселка, 2004. – 245 с.

Давиташвили Г. Интернет-телевидение – альтернатива или метаморфоза? [Електронний ресурс] / Георгий Давиташвили [Текст]. — Режим доступу: http://www.internews.ru/teleforum2003/thesis4.html.

Далворт М. Социальные сети: руководство по эксплуатации [Текст] / Майк Далворт ; [пер. с англ. О.Петрова].— Москва : Добрая книга, 2010. — 248 с

Зеленін В. В. По той бік правди: нейролінгвістичне програмування як зброя інформаційно-пропагандиської війни [Текст] / В. В. Зеленін. – Вінниця:Віндрук, 2014.–384 с.

Каплунов Д. Копирайтинг массового поражения / Д.Каплунов. – Санкт-Петербург, 2012. – 230 с.

Конык Д. Расставьте сети. Как использовать Интернет в інтересах вашого бизнеса [Текст] / Д. Конык, С. Рендел. – Киев : ЛИК, 2011. – 120 с.

Кошик А. Веб-аналитика 2.0 на практике. Тонкости и лучшие методики [Текст] / А. Кошик. – Москва :Вильямс, 2011. – 528 с.

Кролл А. Комплексный веб-мониторинг [Текст] / А. Кролл, Ш. Пауэр ; [пер. англ. О. Огнева]. – Москва :Эксмо, 2010. – 768 с.

Курбан О. В. PR у маркетингових комунікаціях [Текст]: навч. посіб. / О. В. Курбан. — Київ :Кондор-Видавництво, 2014. – 246 с.

Кущ Д. Цифрове телебачення [Електронний ресурс] / Дмитро Кущ [Текст] // RBN. — Режим доступу: http://rbn.cc/ua/analytics/788-cyfrove-telebachennja chastyna-i.

Лазарєва Л. М. Медіакультура та її функції

[Текст] / Л. М. Лазарєва // Культура і сучасність :

альманах / М-во культури і туризму України ; Нац.

акад. керів. кадрів культури і мистецтв. — Київ : Міле-

ніум, 2010. — 2010. — № 2. — С. 140—145.

Лейбин В. Прикладной психоанализ [Електронний ресурс] / Владимир Лейбин [Текст] // Национальная єнциклопедическая служба. — Режим доступу: http://vocabulary.ru/dictionary/881/word/prikladnoi-psihoanaliz.

Мобільний звязок в Україні [Електронний ресурс] // Електронна бібліотека України. — Режим доступу: http://uateka.com/uk/article/society/1227.

Почепцов Г. Г. Від Facebook’у і гламуру до Wikileaks: медіа комунікації [Текст] / Г. Г. Почепцов. – Київ : Спадщина, 2012. – 464 с.

Почепцов Г. Новые подходы в сфере «жестких» инфовойн [Електронний ресурс] // Media sapiens [сайт]. – Режим доступу: http://osvita.mediasapiens. ua/trends/1411978127/novye_podkhody_v_sfere_zhestkikh_infovoyn/.

Почепцов Г. Г. Информационные войн. Новый иснтрумент политики [Текст] / Г. Г.Почепцов. – Москва : Алгоритм, 2015. – 256 с.

Райт Дж. Блог-маркетинг: Новый революционный путь увеличения продаж, усиления потенциала бренда и достижения выдающихся результатов в бизнесе [Текст] Дж. Райт. – Москва : Эксмо, 2008. – 243 с.

Рассел Дж. Веб-аналитика [Текст] / Дж. Рассел ; [пер. с англ.]. – Москва : Книга по Требованию, 2013. – 106 с.

Рашкофф, Д. Вступление. Характер заражения [Электронный ресурс] / Дуглас Рашкофф // Медиавирус [сайт]. – Режим доступа: http://mediavirus.narod.ru/02.html.

Серновиц Э. Сарафанный маркетинг. Как

умные компании заставляют о себе говорить / Э. Сер-

новиц. – Москва : Манн, Иванов и Фербер, 2012. –

с.

Филонов Д. На связи: 10 самых популярных

мессенджеров [Електронний ресурс] / Дмитрий Филонов

[Текст] // Форбс. — Режим доступу: http://www.forbes.

ru/tekhnologii-photogallery/internet-i-svyaz/249686-nasvyazi-

-samykh-populyarnykh-messendzherov/photo/10.

Халилов Д. Маркетинг в социальных сетях [Текст] / Д. Халилов. – Москва : Манн ; Иванов и Фербер, 2013. – 240 с.

Халилов Д. Мониторинг социальных сетей и блогов [Електронний ресурс] / Дамир Халилов [Текст] //Энциклопедия маркетинга. — Режим доступу: http://www.

marketing.spb.ru/lib-comm/internet/smm_monitoring.htmprintversion.

Хайятт М. Платформа: как стать заметным в интер-

нете [Текст] / М. Хайятт ; [пер. англ. О. Медведь]. – Москва : Манн, Иванов и Фарбер, 2013. – 345 с.

Хасслер М. Веб-аналитика [Текст] / М. Хасслер ; [пер. англ.] – Москва : Эксмо, 2010. – 432 с.

Фоллс Дж. Маркетинг в социальных медиа.

Просто о главном [Текст]/ Дж. Фоллс ; [пер. с англ. В. Иващенко]. – Москва : Манн ; Иванов и Фербер, 2012. – 336 с.

Шефер М. Маркетинг в Твиттере / М. Шефер ; пер. англ. О. Медведь. – Москва : Манн ; Иванов и Фарбер, 2013. 345 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.