Бібліографічний огляд книжкових видань кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка

  • Олеся Захарчук Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
Ключові слова: соціальні комунікації, маркетингові комунікації, термінологія соціальних комунікацій, зв’язки з громадськістю, Курбан О. В.

Анотація

Протягом 2014 року науковцями кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка було підготовлено до друку  три книжкові видання: «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів» (збірник наукових праць),  «Абетка соціальних комунікацій» (термінологічний довідник), Курбан О. В. «PR у маркетингових комунікаціях» (навчальний посібник). Пропонуємо Вашій увазі покажчики змістів цих видань.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олеся Захарчук, Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Фахівець відділу документації і діловодства

 


Переглядів анотації: 169
Завантажень PDF: 160
Опубліковано
2016-09-29
Як цитувати
Захарчук, О. (2016). Бібліографічний огляд книжкових видань кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. Інтегровані комунікації, (1), 84-88. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2016.1.14
Розділ
Рецензії, відгуки, покажчики змістів